کد خبر : 1567072 | 17 آبان 1397 ساعت 11:01 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعداد گل‌های کریم بنزما برای رئال از 200 گل گذشت

بنزما: می‌خواهم با پیراهن رئال تاریخساز شوم

بعد از آنکه تعداد گلهای کریم بنزما برای رئال مادرید از 200 گل فراتر رفت او می‌گوید قصد دارد به تاریخسازی با پیراهن رئال ادامه دهد.

بنزما: می‌خواهم با پیراهن رئال تاریخساز شوم

به گزارش "ورزش سه"، بنزما دیشب در جریان پیروزی 5-0 رئال مادرید بر ویکتوریا پلزن دو گل برای سفیدپوشان شهر مادرید به ثمر رساند و این دو گل دویستمین و دویست و یکمین گلهایی بودند که او با پیراهن سفید رئال مادرید برای باشگاهش به ثمر می‌رساند.

 

مهاجم فرانسوی رئال که اخیراً بارها و بارها به خاطر آنچه منتقدین او بازی‌های ضعیف می‌خوانند مورد هجمه و انتقاد واقع شده با دو گلی که دیشب به ثمر رساند در 17 مسابقه‌ی فصل جاری که در آن بازی کرده تعداد گلهایش را به عدد 9 رساند. از این گلهای بنزما، سه گل در رقابتهای چمپیونزلیگ به ثمر رسیده است.

 

بنزما معتقد است منتقدین عملکرد او را به درستی ارزیابی نمی‌کنند و می‌گوید قصد دارد همچنان به کمک به رئال مادرید برای کسب افتخارات بیشتر کمک کند. بنزما در گفت و گویی که در وبسایت رئال مادرید منتشر شده در این باره می‌گوید:" من فوتبال بازی می‌کنم چون می‌خواهم تاریخساز باشم. ولی واقعیت این است که بعضی وقتها منتقدین من ارزیابی درستی از عملکردم در میدان ندارند. من برای این به میدان می‌روم که به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و از جان و دل مایه بگذارم. برای همین بعضی وقتها گل می‌زنم و بعضی وقتها گل نمی‌زنم. ولی مهم برای من فقط این است که تیم در نهایت موفق شود و جام بدست بیاورد".

 

بنزما در ادامه گفت:" من الان فوتبالیستی 30ساله هستم و همیشه با این انتقادها روبرو بوده‌ام. من به گلهایم افتخار می‌کنم. این تعداد گل برای رئال آمار فوق‌العاده‌ای است و به من برای ادامه دادن به تلاش و زدن گلهای بیشتر اعتماد به نفس و انگیزه می‌دهد. ولی مهم فقط تعداد گلها نیست. هدف من در وهله‌ی اول این است که یک فوتبالیست خوب و یک مهاجم خوب باشم. وقتی وارد میدان می‌شوم هدفم این است که گل بزنم ولی در عین حال برای پاس گل دادن، دفاع کردن و شرکت در حرکات تهاجمی تیمم هم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم. هدف من در واقع این است که وظیفه‌ی یک مهاجم را به درستی انجام بدهم".

 

پیروزی 5-0 رئال بر ویکتوریا پلزن سومین برد پیاپی سفیدهای مادرید از زمانی بود که سانتیاگو سولاری به جای خولن لوپتگی سکان هدایت این تیم را به دست گرفته. بنزما در مصاحبه‌ی خود می‌گوید سولاری که آینده‌اش در رئال نامعلوم است، از حمایت بازیکنان این تیم برخوردار است. بنزما در این باره گفت:" سولاری خودش بازیکن رئال مادرید بوده و فوتبال را خیلی خوب می‌شناسد. در دوران او شرایط تیم عوض شده و بهتر است امیدوار باشیم اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند. چرا ما نباید از سولاری حمایت کنیم؟ او کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد".

 

دیدگاه‌ها