کد خبر : 1567083 | 17 آبان 1397 ساعت 11:45 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: ۵ دقیقه آخر بازی با یووه شگفت انگیز بود

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد که دیروز با یک ضربه‌ی آزاد زیبا گل اول تیمش مقابل یوونتوس را به ثمر رساند می‌گوید شاید روزی به جای ضربات آزاد، جایگزینی به فوتبال معرفی شود.

ماتا: ۵ دقیقه آخر بازی با یووه شگفت انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، ماتا که در دقیقه‌ی 86 بازی دیشب منچستریونایتد و یوونتوس در تورین، درحالیکه یونایتد 1-0 از حریفش عقب بود با نواختن یک ضربه‌ی آزاد بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت یونایتد با گل به خودی الکس ساندرو که آنهم روی یک ضربه‌ی آزاد بدست آمد در آخرین دقیقه‌ی بازی یوونتوس را در خانه‌اش شکست دهد. ماتا که متخصص ضربات آزاد است بعد از گل مهمش در مقابل یوونتوس به کنایه می‌گوید شاید در آینده جایگزینی به جای ضربات آزاد به فوتبال اضافه شود.

 

ماتا بعد از بازی گفت به خاطر تلاش و جنگندگی هم‌تیمی‌هایش که باعث شدند یونایتد یک برد مهم و حیاتی بدست بیاورد به همه‌ی آنها افتخار می‌کند. ماتا در گفتگو با BT Sport گفت:" بازی امروز برای ما مهم بود. خیلی عالی شد که توانستیم بازی را 1-1 مساوی کنیم و بعد دوباره از روی ضربه‌ی آزاد گل دوم را بزنیم و بازی را با پیروزی تمام کنیم".

 

ماتا در این مصاحبه گفت:" شاید در آینده جایگزینی به جای ضربات آزاد به فوتبال معرفی شود. شاید هر بازیکنی که ضربه‌ی آزاد را می‌زند بعدش برود و روی نیمکت بنشیند. کسی چه می‌داند، شاید اینطور شد. من این روزها وقتی پشت ضربات ایستگاهی می‌ایستم اعتماد به نفس زیادی دارم چون خیلی تمرین می‌کنم. بعد از تمرینهای تیم توپ را برمی‌دارم و برای خودم تمرین ضربات آزاد می‌کنم. البته دروازه‌بانها هم کمک زیادی به من می‌کنند".

 

منچستریونایتد که در بازی بعدی خود در رقابتهای چمپیونزلیگ باید به مصاف یانگ‌بویز برود حالا شانس بسیاری برای صعود به مرحله‌ی حذفی رقابتها دارد و این را مدیون گل زیبای ماتا از روی ضربه‌ی آزاد و بعد از آن گل پیروزی‌بخشی است که در آخرین دقیقه به ثمر رساند. ماتا در مصاحبه‌ی خود گفت:" پنج دقیقه‌ی آخر بازی با یوونتوس خیلی زیبا بود. بدست آوردن سه امتیاز مقابل یوونتوس آنهم در ایتالیا برای ما عالی بود. یک شب فوق‌العاده"

.

دیدگاه‌ها