کد خبر : 1567085 | 17 آبان 1397 ساعت 11:47 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار رکوردی تاریخی برای ورزشگاه تبریز

هواداران تراکتورسازی احتمالا فردا رکورد جدیدی را خلق خواهند کرد.

در انتظار رکوردی تاریخی برای ورزشگاه تبریز

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی قابل توجه تماشای دیدار فردای تیم خود مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر را رایگان اعلام کردند و همین موضوع احتمالا باعث خواهد شد ورزشگاه یادگار روز جمعه لبریز از تماشاگر شود.


تراکتوری ها در این فصل با توجه به تغییراتی که در امر مالکیتی ایجاد شد و همچنین بازیکنان سرشناسی که به این تیم پیوستند برای تیم شان سنگ تمام گذاشتند و قطعا مقابل ذوب آهن نیز سرخپوشان را تنها نخواهند گذاشت.


پرشورها در بازی های خانگی و بیرون از خانه و در حالی که هیچ کدام از مسابقات رایگان هم نبود، حضور خوبی در ورزشگاه ها داشتند و تاکنون رکورددار تعداد تماشاچی در لیگ هجدهم هستند.


از این رو با توجه به شرایط حساس تراکتور و انگیزه بازیکنان این تیم برای نزدیک تر شدن به صدرجدول پیش بینی می شود که فردا همه صندلی های یادگار پر از تماشاگر شود و در حدود 80 هزار نفر به حمایت از شاگردان محمد تقوی بروند. در چنین شرایطی تراکتورسازی می تواند با پشتوانه هوادارانش یک پیروزی دلچسب دیگر را به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 22 برساند. مساله ای که می تواند آنها را در راه رسیدن به صدر کمک کند.

 

 

دیدگاه‌ها