کد خبر : 1567135 | 17 آبان 1397 ساعت 14:49 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اضافه شدن شجاعیان، محسن کریمی و آقاخان

جنگ بقا در استقلال!

با اضافه شدن مصدومان استقلال در نیم فصل دوم این تیم در نقل و انتقالات زمستانی شرایط عجیبی را تجربه خواهد کرد.

جنگ بقا در استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی با خرید بازیکنان پرتعداد تلاش کرد که جای خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند را پرکنند.


لیست استقلال در حال حاضر کاملا پر است و طبیعی است که با این شرایط به اندازه خریدهای استقلال در نیم فصل باید بازیکن از جمع آبی ها جدا شود.


در این بین اما داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان بازیکنانی هستند که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به طور قطع در نیم فصل دوم نام شان به لیست استقلال اضافه می شود و با این شرایط شفر باید در نیم فصل دوم دست به تغییراتی در لیست نفرات خود بزند.


از طرف دیگر بسیاری اعتقاد دارند استقلال در پست های مختلف ضعف دارد و باید بازیکنانی را جذب کند و با این شرایط احتمال اینکه در نیم فصل دوم نفرات زیادی از لیست این تیم خارج شوند وجود دارد.


با این شرایط بازیکنان استقلال که عملکرد خوبی در این تیم نداشته اند تنها 5 بازی تا پایان نیم فصل زمان دارند که شرایط خود را تغییر بدهند و بتوانند شفر را مجاب به بقا در این تیم کنند.


در این بین گفته می شود مدیران باشگاه استقلال تمایلی به ادامه حضور گرو و نویمایر ندارند اما سایر بازیکنان برای ماندن در این تیم همچنان شانس خواهند داشت و باید تلاش کنند نظر وینفرد شفر را تغییر بدهند.

 

دیدگاه‌ها