کد خبر : 1567136 | 17 آبان 1397 ساعت 14:50 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاراته قهرمانی جهان

حذف کاتای بانوان و راهیابی مردان به جدول رده‌بندی

تیم کاتای بانوان کشورمان با شکست در دور دوم مسابقات جهانی از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم از  بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز(پنجشنبه) در سالن 15 هزار نفری «ویزینک» مادرید اسپانیا با برگزاری رقابت‌های کاتا و کومیته تیمی آقایان و بانوان پیگیری می‌شود. 

 

در بخش کاتای تیمی بانوان تیم کشورمان متشکل از الناز تقی‌پور، شادی جعفری‌زاده و نجمه قاضی‌زاده در گام نخست به مصاف تیم بلاروس رفت و به برتری 4 بر یک دست یافت. 

 

نمایندگان کشورمان در دور دوم با تیم ترکیه دارنده مدال برنز جهان و اروپا دیدار کردند و با نتیجه 5 بر صفر مغلوب حریق قدرتمند خود شدند. با شکست ترکیه مقابل تیم کاتای ژاپن، قهرمان جهان و آسیا نمایندگان کشورمان از راهیابی به جدول شانس مجدد باز ماندند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. 

 

در بخش کاتای تیمی مردان نیز تیم کشورمان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون در دیدار نخست به مصاف تیم روسیه، نایب قهرمان اروپا در سال 2018 رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. 

 

نمایندگان کاتای کشورمان در مرحله دوم به مصاف تیم اسپانیا، دارنده مدال برنز جهان در سال 2016 و طلای اروپا در سال 2018 رفتند و با نتیجه 5 بر صفر مغلوب میزبان مسابقات شدند. با راهیابی تیم کاتای اسپانیا به دیدار نهایی تیم کشورمان به جدول شانس مجدد راه یافت تا با تیم کویت دیدار کند. 

 

 

 

دیدگاه‌ها