کد خبر : 1567184 | 17 آبان 1397 ساعت 19:10 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: سوسو از لحاظ ذهنی تغییر کرده است

جنارو گتوزو امیدوار است میلان در بازی برابر بتیس روندی متفاوت از چند هفته اخیر داشته باشد.

گتوزو: سوسو از لحاظ ذهنی تغییر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو در کنفرانس خبری پیش از بازی میلان مقابل رئال بتیس در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا نسبت به بازگشت روسونری به روزهای اوج ابراز امیدواری کرد.

 

 

1347054

 

 

 سرمربی میلان اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد:« ما به بازی با بتیس فکر می کنیم نه به بازی با یوونتوس. پیروزی باعث می‌شود بهتر تمرین کنید. در این شرایط اشتیاق فراوانی در تیم وجود دارد و در آرامش بیشتری کار می‌کنید. باید انرژی خود را بازیابیم.»

 

وی با تمجید از سوسو، بازیکن تیم میلان گفت:« سوسو تغییر کرده است، حتی در زمینه ذهنی. او حالا دوست دارد به مرکز زمین حرکت کند و  می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی یا هافبک مرکزی تهاجمی و حتی مهاجم دوم بازی کند. سوسو از بازی در پست‌های جدید لذت می‌برد.»

 

 گتوزو در انتها گفت:« رومانیولی خیلی زیاد بازی کرده  است و باید دید می‌توان  به او استراحت داد یا نه. مایلم در خط دفاعی انسجام و سازماندهی داشته باشیم. چالهان اوغلو در بهترین فرمش نیست، اما در حال آماده شدن است. هاکان مشکلات خانوادگی داشت، اما ما به او نزدیک بودیم. در حال حاضر چالهان اوغلو بازی نمی‌کند، چون از نظر بدنی در بهترین شرایط نیست.»

دیدگاه‌ها