کد خبر : 1567289 | 18 آبان 1397 ساعت 10:50 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوجی: بازی در آزادی یک تجربه عالی برای ماست

گن شوجی مدافع تیم کاشیما آنتلرز می گوید او سابقه بازی در مقابل 60 70 هزار هوادار را دارد و نگرانی نسبت به این موضوع احساس نمی کند.

شوجی: بازی در آزادی یک تجربه عالی برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، مدافع بلند قامت تیم کاشیما آنتلرز درباره شرایط خودش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: من تجربه قابل قبولی در رقابت های بین المللی دارم و اگرچه کاشیما دارای چندین بازیکن با چنین شرایطی است اما من سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تر قرار دهم.

 

شوجی در ادامه افزود: برای تمام کسانی که در این باشگاه فعالیت دارند، قهرمانی در آسیا یک عنوان مهم و مقدس است. ما واقعا آرزوی رسیدن به آن را داریم. ما در فینال اندوخته خیلی خوبی داریم و می خواهیم کار را تمام کنیم.

 

گن شوجی همچنین درباره بازی در مقابل پرسپولیس و شرایط هجومی تیم میزبان هم اظهار داشت: البته این به شرایط و نتیجه بازی بستگی دارد اما من احساس می کنم آن ها سعی می کنند ما را شکست دهند. پرسپولیس می خواهد از شرایط میزبانی استفاده کند.

 

وی گفت: من احساس می کنم سبک حمایت طرفداران در غرب آسیا متفاوت است. حتی نمایش های معمولی هم موجب دلگرمی و تشویق زیاد از سوی تماشاگران می شود و من فکر می کنم بازی در این شرایط مشکل است.

 

شوجی در پایان هم گفت: به عنوان یک بازیکن شما می خواهید از فرصت بازی در این ورزشگاه ها که تنها یک یا دو بار رخ می دهد، استفاده کنید. من در عربستان سعودی مقابل 60 70 هزار هوادار بازی کردم و فکر میکنم این هم یک تجربه عالی برای بازیکنان ماست.

 

1352710

دیدگاه‌ها