کد خبر : 1567302 | 18 آبان 1397 ساعت 11:13 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

ولخرجی های عجیب پاری سن ژرمن

برای هواداران دست تکان بدهید، پاداش بگیرید!

برنامه تلویزیونی Envoy Special مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن برای استقبال و تشکر بازیکنان از هواداران ، به آنها پاداش می‌دهد.

برای هواداران دست تکان بدهید، پاداش بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، این برنامه تلویزیونی ادعای عجیبی را مطرح کرده که تا به حال در فوتبال سابقه نداشته است. با این حال، باشگاه پاری سن ژرمن، این موضوع را تایید کرد.

باشگاه اعلام کرد:" تشکر از هواداران، یکی از قوانین باشگاه است که اگر رعایت شود، باعث خواهد شد که بازیکنان روحیه بالایی به دست آورند. این یک پاداش است که به بازیکنان یادآوری می‌کند پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن چه معنایی می‌دهد."

 

موضوعات زیادی در قرارداد بازیکنان مطرح هستند مثل رفتار آنها با هم تیمی‌ها، حریفان، داورها و مسئولین. رفتار درست در تمرینات، عدم شرکت در شرط بندی در رقابت هایی که در آنها شرکت دارند.

 

1350793

 

اما نکته جالب در این میان است که این پاداش، به حساب یک خیریه که به نام پاری سن ژرمن است، واریز خواهد شد. با این حال، نیمار فصل گذشته کمتر برای تشویق و تشکر از هواداران به کنار زمین رفت که انتقاداتی از این بابت متوجه اوست. اما این برنامه تلویزیونی مدعی شد که باشگاه‌های زیادی چنین پاداشی را برای تشکر از هواداران در نظر گرفته اند که می‌توان به باشگاه المپیک لیون و ریسینگ 92 در راگبی اشاره کرد.

 

در سال 2011، ناصر الخلیفی، تاجر مشهور و تنیسور سابق قطری باشگاه پاری سن ژرمن را با سرمایه ای هنگفت خریداری کرد و از آن زمان تصمیم گرفت هزینه زیادی در این باشگاه انجام دهد و بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد. هزینه های نجومی الخلیفی از ابتدای حضورش، کار را به جایی رساند که فیفا تصمیم گرفت کمیته فیرپلی مالی را راه اندازی کرده تا مانع چنین هزینه‌های بی حساب و کتابی در فوتبال شود.

 

1343317

 

با این وجود، هزینه های سرسام آور پاریسی ها ادامه داشته و آنها نیمار را با 222 میلیون و امباپه را با 198 میلیون در تابستان گذشته جذب کردند و حقوق‌های نجومی به آنها پرداخت می‌کنند که همین موضوع، حتی کار رقابت را برای باشگاه‌های بزرگ و متمول دیگر دشوار کرده است.

 

پس از حضور مالکان قطری، پاری سن ژرمن موفقیت های چشمگیری در فوتبال فرانسه به دست آورده ولی آنها در اروپا هنوز نتوانسته اند راه به جایی ببرند و در حسرت قهرمانی مانده اند.  باید دید اینگونه پاداش‌ها که بیشتر در جهت تشویق و روحیه دادن به بازیکنان است، تاثیری در روند آنها در چمپیونزلیگ خواهد داشت یا نه.

دیدگاه‌ها