کد خبر : 1567309 | 18 آبان 1397 ساعت 12:03 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمای تبریز، بلیت رایگان و ستاره های تراکتور؛

تی تی ها سرانجام یادگار را پر می کنند؟

برگزاری بازی در روز تعطیل و رایگان بودن بلیت ها در کنار شرایط خوب تیم تراکتور باعث شده تا هواداران تبریزی با شور و اشتیاق زیادی منتظر شروع بازی و حضور در ورزشگاه باشند.

تی تی ها سرانجام یادگار را پر می کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و با برتری مقابل پیکان تیم تراکتورسازی موفق شد پس از سال ها خود را به جمع 3 تیم برتر ایران برساند و حالا امیدوار است با کسب 3 امتیاز از دیدار با ذوب آهن، در جدول هم امتیاز با سپاهان شود. باتوجه به میزبانی تیم تراکتورسازی در این مسابقه، انتظار می رود هواداران این تیم حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و احتمال پر شدن ورزشگاه نیز وجود دارد.

 

چند روز قبل اعلام شد که بلیت این بازی نیز رایگان خواهد بود و به همین دلیل شور و شوق عجیبی در بین فوتبال دوستان تبریزی برای تماشای از نزدیک این بازی به وجود آمده است. از طرف دیگر برگزاری بازی در روز تعطیل این امکان را برای تمام مردم شهر به وجود می آورد تا بتوانند در استادیوم حاضر شده و تیمشان را تشویق کنند.

 

در این فصل هواداران تبریزی حضور پرشوری در ورزشگاه داشته اند اما هیچگاه تمام صندلی های ورزشگاه را پر نکرده اند. در بازی با سایپا و استقلال خوزستان طبقه اول و بخشی از طبقه دوم ورزشگاه پر شد اما یادگار امام همچنان در انتظار 70 هزار هوادار تبریزی است تا پس از سال ها تمام ظرفیت ورزشگاه پر شود.

 

البته امروز سرمای پاییزی نیز در تبریز وجود دارد. هم اکنون دمای هوا در این شهر 10 درجه بالای صفر است اما در ساعت برگزاری بازی و به خصوص در مناطق کوهستانی نظیر ورزشگاه یادگار، دمای هوا به 2-3 درجه نیز خواهد رسید که این موضوع کار را برای تماشاگران سخت و سخت تر می کند.

دیدگاه‌ها