کد خبر : 1567310 | 18 آبان 1397 ساعت 12:05 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال غیبت هافبک سایپا برابر سپاهان

هافبک هجومی سپاهان ممکن است به دلیل آسیب دیدگی دیدار مقابل سپاهان را از دست بدهد.

احتمال غیبت هافبک سایپا برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی دایی بعد از برد روحیه بخشی که در دیدار اخیرشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال تهران کسب کردند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت.

 

سایپا که در بازی مقابل استقلال از دقیقه ۳۲ ساموئل سارفو را به دلیل اخراج در اختیار نداشت و حدود ۹۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر کارش را دنبال می‌کرد، در مسابقه حساس امروز برابر سپاهان هم ممکن است به دلیل آسیب دیدگی یکی دیگر از نفرات تاثیرگذارش را در اختیار نداشته باشد.

 

آرش رضاوند که در دو مسابقه جام حذفی امسال به میدان رفته و ۱۰ بار هم در لیگ برتر برای سایپا بازی کرده، پس از حضور در تمام بازی‌های این فصل نارنجی پوشان ممکن است به علت مصدومیت در دیدار امروز برابر سپاهان به میدان نرود و به جمع دیگر مصدومان سایپا یعنی روزبه شاه‌علی‌دوست و محمد سلطانی‌مهر اضافه شود.

 

رضاوند که از ناحیه کشاله ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده بود، روز گذشته در تمرین نارنجی پوشان حضور داشت و همراه این تیم به اصفهان رفت ولی بازی کردن او مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی منوط به نظر نهایی کادر پزشکی تیم سایپا است.

دیدگاه‌ها