کد خبر : 1567330 | 18 آبان 1397 ساعت 13:33 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

شطرنج جلالی و تارتار با رخ‌های مدعی

دو بازیکن تاثیرگذار پارس و پیکان باید رقابت جالبی را مقابل هم انجام دهند.

شطرنج جلالی و تارتار با رخ‌های مدعی

به گزارش ورزش سه، تیمهای پارس جنوبی جم و پیکان تهران امروز در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه  تختی جم به مصاف هم می روند تا برگزار کننده یکی از جذاب ترین بازی های هفته باشند.


این دو تیم فصل قبل رقابت سختی برای کسب سهمیه اسیا داشتند که در پایان هر دو ناکام ماندند و قافیه را به سایپا واگذار کردند. پیکان هنوز در حسرت بردن پارس در لیگ برتر است و باید در جم دست به کار بزرگی مقابل تیم مهدی تارتار بزند.


یکی از تقابل های جذاب این دیدار در کنار زمین خواهد بود. سمت راست پیکان و جناح چپ پارس جنوبی جم که محلی است برای رقابتی سخت و دیدنی بین مهدی شیری و محمد ستاری. 


شیری آخرین بازی های خود برای خودروسازان تهرانی را به نمایش می گذارد و باید دید در تقابل با مدافع سابق ذوب آهن چه کار می کند. شیری از ارکان اصلی تیم جلالی به حساب می آید و ستاری در این فصل در کنار روح الله سیف اللهی در سمت چپ عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است.


این دو بازیکن فصل قبل در قالب تیمهای پیکان و ذوب آهن چند دقیقه ای را روبروی هم بازی کردند و حالا در جم راند دیگری از تقابلشان به انجام می رسد. هر دو سرعتی هستند و در کارهای دفاعی هم به راحتی باج نمی دهند. 


بی شک تماشای شطرنج جلالی و تارتار در حضور رخ های دیوانه شان جذاب و دیدنی خواهد بود. دو بازیکنی که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه ای وصف نشدنی دارند.

دیدگاه‌ها