کد خبر : 1567337 | 18 آبان 1397 ساعت 13:52 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسیگر: ملی پوشان جوان فراتر از انتظار بودند

بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید جوانان تیمشان عملکرد درخشانی در بازی‌های جام بین قاره‌ای داشتند

مسیگر: ملی پوشان جوان فراتر از انتظار بودند

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مسیگر با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از مرحله گروهی جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ امارات عنوان کرد: خوشبختانه بازی‌های خیلی خوبی را برابر تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه پشت سر گذاشتیم و با ارائه یک نمایش بسیار خوب و کسب ۹ امتیاز به سرگروهی گروهمان دست پیدا کردیم؛ همانطور که همه دیدند، جوانان تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دادند، حتی عملکردی فراتر از آنچه توقع می‌رفت.

 

وی ادامه داد: فوتبالی که ما به نمایش می‌گذاریم، بسیار زیبا است و همه بازیکنان با جان و دل در زمین حاضر می شویم که به نظرم همه تماشاگران و علاقه‌مندان که بازی‌های را دنبال می‌کنند، این موضوع را درک کرده‌اند؛ به همین دلیل به اعتماد به نفس زیادی دست پیدا کردیم و با آمادگی کامل آماده بازی حساس امشب برابر مصر هستیم و می‌دانیم با کمک جوانان و نفرات باتجربه می‌توانیم هرتیمی را شکست دهیم.

 

مسیگر که در غیاب احمدزاده مصدوم مسؤولیت کاپیتانی تیم را برعهده دارد، ابراز کرد: اینکه با پیروزی روز گذشته برابر روسیه موفق شدیم تا صدرنشین گروه شویم و تا فینال با برزیل رو در رو نشویم، یک نکته مثبت است؛ به نظرم رویارویی با مصر سخت است اما شانس بیشتری برابر این تیم خواهیم داشت؛ تا به اینجای مسابقات گام به گام پیش رفتیم و هرموردی که کادر فنی گفته بود را به اجرا گذاشتیم.


وی تاکید کرد : متاسفانه محمد احمدزاده برترین بازیکن جهان به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار ندارد و به نظرم اگر امکان حضور در زمین را داشت ، می توانستیم حتی با اختلاف گل های بیشتری بازیها را پشت سر بگذاریم. اما وقتی تیم یکدل و یکدست باشد، درغیاب برترین بازیکن هم می تواند نتیجه را کسب کند، همانطور که در بازیهای مرحله گروهی این را ثابت کردیم. 


وی در پایان گفت : برای بازی امشب هم تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با پیروزی برابر مصر به فینال مسابقات برسیم.

 

1352760

دیدگاه‌ها