کد خبر : 1567346 | 18 آبان 1397 ساعت 13:32 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: با تمام توان مقابل یووه می‌ایستیم

جنارو گتوزو، سرمربی میلان پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس مدعی شد که روی بازیکنانی که برایش باقی مانده اند برای بازی با یووه حساب می‌کند.

گتوزو: با تمام توان مقابل یووه می‌ایستیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته آینده دیدار حساسی مقابل یوونتوس پیش رو خواهد داشت ولی ستاره های مهمی را برای این دیدار به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. گونسالو ایگواین، مهاجم اصلی به علت مصدومیتی که در بازی اخیر در سری آ گریبان گیرش شد، احتمالا نمی‌تواند میلان را همراهی کند. بوناونتورا و کالابریا نیز به علت مصدومیت احتمالا در این بازی غایب خواهند بود و حال گتوزو مدعی شد که روی بازیکنانی که در اختیار دارد حساب خواهد کرد.

 

 

1347054

 

 

او گفت:" باید منتظر نظر پزشکان باشم، من مربی هستم و نه پزشک. نیازی نیست که به این موضوع فکر کنیم، با بازیکنانی که در اختیارم هستند وارد این جنگ خواهیم شد. مصدومیت موساکیو جدی نیست و با شخصیتی که از او می‌شناسم، تمام تلاشش را می‌کند تا در این بازی حضور داشته باشد. چالهان اغلو نیز دچار ضرب دیدگی شده و باید ببینیم چه خواهد شد. دو ساعت و نیم پرواز داریم تا به میلان برگردیم و باید برخی کارها را در هواپیما انجام دهیم. جدا از ایتالیا، یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های اروپاست ولی ما سرجایمان نمی‌نشینیم تا گریه کنیم! با تمام قدرت مقابلشان قرار خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها