کد خبر : 1567348 | 18 آبان 1397 ساعت 14:20 | 128.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تعویضی برانکو کدام بازیکن است؟

جووینکو یار دوازدهم پرسپولیس در فینال

با مصدومیت عالیشاه و محرومیت نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی و احسان علوان زاده مهم ترین نیمکت نشینان پرسپولیس برای هجومی کردن بازی در دیدار فینال خواهند بود.

جووینکو یار دوازدهم پرسپولیس در فینال

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن می رود که از حیث بازیکن در شرایط نامناسبی قرار دارد و برانکو برای چینش 11 بازیکن اصلی نیز با مشکلات زیادی مواجه است. علی رغم محرومیت نقل و انتقالاتی و خروج چند بازیکن در تابستان و همچنین مصدومیت حسین ماهینی، در بازی رفت فینال سیامک نعمتی نیز محروم شد تا کار پرسپولیس سخت تر از قبل شود. البته این پایان کار نبود و دیشب پزشکان پرسپولیس تشخیص دادند که امید عالیشاه نیز به فینال نخواهد رسید و به همین دلیل وینگر سرعتی سرخ ها از لیست 18 نفره خارج شد.

 

در چنین شرایطی احتمالا بازیکن شماره 11 ترکیب اصلی پرسپولیس آدام همتی خواهد بود که با نظر برانکو ایوانکوویچ در پست هافبک چپ یا راست بازی می کند. او در بازی رفت مقابل السد فیکس بود و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد، همچنین در مقابل سپیدرود گل سه امتیازی و حساسی را به ثمر رساند اما با این وجود بازیکنی بی تجربه محسوب می شود که فینال آسیا برایش میدان بزرگی است.

 

حال باتوجه به دریافت 2 گل در بازی رفت فینال، احتمالا در نیمه دوم به بازیکن تعویضی احتیاج خواهد داشت. تیم کاشیما که یک دوجین بازیکن با کیفیت روی نیمکت دارد اما برانکو بایستی با مهره های هجومی جوان خود، انگیزه و شادابی را به تیم تزریق کند. حمیدرضا طاهرخانی که با درخشش در تیم های پایه اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد، مهم ترین بازیکن پرسپولیس روی نیمکت ذخیره هاست و احتمالا برانکو از او برای افزایش سرعت تیم استفاده خواهد کرد.

 

علاوه بر طاهرخانی که بین پرسپولیسی ها به جووینکو معروف شده، احسان علوان زاده نیز می تواند گزینه مناسبی برای تعویض با نوراللهی یا آدام همتی باشد. علوان زاده البته در سه فصل اخیر نتوانسته نمایش های خیلی خوبی را نشان دهد اما فردا احتمالا این فرصت را خواهد داشت که خود را به برانکو اثبات کند.

 

البته این تعویض ها در صورتی خواهند بود که پرسپولیس به گل نیاز داشته باشد. برای تدافعی کردن تیم و حفظ نتیجه، پروفسور می تواند مهره مورد علاقه اش یعنی محسن ربیع خواه یا بازیکنانی چون سعید حسین پور و شاهین عباسیان را هم به زمین بیاورد.

 

این که اولین تعویضی پرسپولیس در بازی با کاشیما کدام بازیکن خواهد بود، بستگی به شرایط بازی دارد. همانطور که گفته شد اگر تیم به گل احتیاج داشته باشد، علوان زاده و طاهرخانی مهم ترین گزینه ها خواهند بود و در غیر این صورت شاهد حضور عناصر دفاعی خواهیم بود.

 

شاهین عباسیان، ابوالفضل درویش وند، احسان حسینی، رادوشویچ، احمد بهاروندی و محمد امین اسدی دیگر بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

 

البته برانکو اساسا اعتقاد زیادی به تعویض زودهنگام ندارد و حتی در صورت داشتن ابزار مناسب هم خیلی سریع تن به تعویض نمی دهد اما به هر حال باید قبول کرد که کار پرسپولیس با این شرایط در فینال بسیار سخت است و نمی توان انتظار خیلی زیادی از شاگردان ایوانکوویچ داشت.

 

دقایق بازی نیمکت نشینان پرسپولیس در آسیا: 


حمیدرضا طاهرخانی: یک دقیقه
محسن ربیع خواه: ۲۷۱ دقیقه
احسان علوان زاده: ۱۸ دقیقه
سعید حسین پور: یک دقیقه

 

1352772

دیدگاه‌ها