کد خبر : 1567406 | 18 آبان 1397 ساعت 17:10 | 72.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید بازی را مطابق نظرمان پیش ببریم

سرمربی کاشیما: در آزادی نمی توانیم با هم حرف بزنیم

ایوا سرمربی کاشیما در نشست خبری پیش از دیدار فینال آسیا حاضر شد و از سختی های بازی در آزادی مملو از تماشاگر صحبت کرد.

سرمربی کاشیما: در آزادی نمی توانیم با هم حرف بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، گو ایوا سرمربی کاشیمای ژاپن روز جمعه در سالن نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و کاشیما حاضر شد تا آخرین نشست خبری فصل لیگ قهرمانان خود را برگزار کند. مطابق انتظار مهم ترین موضوع این نشست خبری، سختی جدال با تماشاگران پر تعداد پرسپولیس و فضای آزادی است که در فصل جاری برگ برنده تیم برانکو بوده است. نشست خبری سرمربی کاشیما در ادامه می آید.


•  سرمربی کاشیما در بخش ابتدایی صحبت های خود درباره دیدار برگشت صحبت کرد. 


ایوا: عصر همگی بخیر. بازی رفت را در خانه بردیم اما می دانیم بازی برگشت خیلی سخت خواهد بود اما ما بدون توجه به آن بازی در دیدار فردا از دقیقه اول تا آخر خواهیم جنگید.

 

* بازی سختی دور از خانه دارید برای این بازی به بازیکنان چه گفته اید؟


ایوا: بازی های خارج از خانه همیشه سخت هستند. در این دوره بازی های سختی دور از خانه داشتیم اما اگر ما بتوانیم همانطور که پیش بینی کرده ایم، بازی را کنترل کنیم می توانیم به نتیجه برسیم.

 

* برای عبور از جو آزادی چه تفکری دارید و آیا قادر به عبور از جو پرطرفدارترین تیم قاره هستید؟


ایوا: همانطور که گفتم، تعداد تماشاگران و صدای استادیوم می تواند باعث شود تا ما نتوانیم ارتباط کلامی داشته باشیم و باید از زبان بدن استفاده کنیم. از ژاپن تماشاگران کمی در کنار ما هستند اما از آنها روحیه خواهیم گرفت.

 

* پرسپولیس در این فصل در خانه نتایج خوبی گرفته و این امیدواری بزرگ آنهاست. نگران انگیزه آنها با توجه به شکست ناپذیری در خانه نیستید؟


ایوا: البته این را می دانیم پرسپولیس در خانه خوب بازی می کند و این اطلاعات را دریافت کردیم اما فردا به دنبال این خواهیم بود تا اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه شکست می دهد.

 

*پرسپولیس در بازی رفت بابت موضوع اختلاف ساعت مشکل داشت. شما برای حل این مشکل چه فکری کرده اید؟


ایوا: در بازی رفت استراتژی خاصی نداشتیم و این یک بازی عادی در لیگ قهرمانان بود که در ساعت عادی بازی های لیگ ژاپن برگزار می شود. در روزهای آخر هفته تماشاگر بیشتری در ژاپن به ورزشگاه می آید و تغییر ساعت برای این بود که بازی زیبا شود و هم اینکه از بلیت فروشی به نتیجه مطلوبی برسیم.


* نیمه دوم برای شما ایده ال بود. چه خواهید کرد تا بازی فردا نیز برای شما ایده آل باشد؟


ایوا: بازی ایده آل برای من به این معنی است که دفاع سختی انجام دهیم و در بخش تهاجمی هم خوب عمل کنیم و ترکیب این دو، ایده آل است. همانطور که گفتم ما باید برای تمام دقایق تمرکز لازم را داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

 

دیدگاه‌ها