کد خبر : 1567411 | 18 آبان 1397 ساعت 17:02 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه نویسی حضور رئیس AFC در تهران؛

دست های رنگی شیخ سلمان در مراسم کلنگ زنی!

رئیس کفندراسیون فوتبال آسیا امروز به تهران آمد تا در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون حضور یابد و همچنین از آکادمی تیم های ملی بازدید کند.

دست های رنگی شیخ سلمان در مراسم کلنگ زنی!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این قرار بود شیخ سلمان به تهران بیاید تا میهمان ویژه بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان باشد و از این رو خبرنگاران زیادی در محل آکادمی تیم های ملی حضور داشتند تا اتفاقات راجع به حضور رئیس AFC را پوشش بدهند.

 

* اعلام شده بود که پرواز او ساعت 13 بر زمین خواهد نشست اما پرواز او با 2 ساعت تاخیر به تهران رسید. این در حالی بود که تاج، ساکت و کفاشیان از همان ساعت در کنار خبرنگاران بودند و پس از از این که از تاخیر پرواز شیخ سلمان مطلع شدند، به فرودگاه امام خمینی رفتند تا از او استقبال کنند.

 

* شیخ سلمان همراه با مقامات ایرانی وارد شد و حدود 30 ثانیه با تلویزیون های ایرانی صحبت کرد و به همراه مسئولان فدراسیون وارد ساختمان پک شدند اما خبرنگاران اجازه ورود به این محل را پیدا کردند. این نخستین بار بود که شیخ سلمان پس از افتتاح پک به ایران می آمد.

 

* دقایقی بعد رئیس بحرینی ای اف سی با اسکورت مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به محلی رفت که قرار است ساختمان جدید فدراسیون و سازمان لیگ آنجا باشد. بیل و کلنگی در اختیار او قرار گرفت تا مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون توسط او انجام شود اما نکته عجیب این که بیل آغشته به رنگ بود و به همین دلیل دستان شیخ سلمان نیز رنگی شد!

 

1352875

 

1352978

 

* البته کلنگ زنی این ساختمان توسط رئیس فیفا اینفانتینو انجام شده بود اما پس از آن هیچ پیشرفتی در روند کاری وجود نداشت و باید دید پس از دومین کلنگ زنی، چه اتفاقی رخ خواهد داد!

 

* سپس شیخ سلمان راهی زمین شماره یک آکادمی المپیک شد. در این زمین تیم ملی دختران نونهال در حال تمرین بودند و شیخ سلمان پس از بازدید از زمین ورزشگاه، عکسی به یادگار با دختران ملی پوش گرفت.

 

* رئیس ای اف سی در همین شرایط نگاهی به زمین جدید شماره 2 آزادی نیز انداخت و بعد از آن به سمت جایی بین زمین شماره 2 و زمین چمن مصنوعی رفت و نهال درختی را با نام خود در همان جا کاشت.

 

* شیخ سلمان با تاج راهی هتل المپیک شد و جلسه ای با او برگزار کرد و در آخر با ساکت به هتل اسپیناس رفت تا استراحت کند. این در حالی است که معاونان او به ورزشگاه آزادی رفتند.

 

1352876

 

* رفتار مسئولان انتظامی و امنیتی با خبرنگاران خیلی مناسب نبود اما سرانجام هماهنگی هایی انجام شد تا اصحاب رسانه بتوانند کارشان را انجام دهند.

 

* نکته جالب اینکه کامیون هایی که در حضور شیخ سلمان مشغول کار بودند، پس از این که او از آنجا رفت، دست از کار کشیدند!

 

* ساختمانی که قرار است فدراسیون فوتبال به آن نقل مکان کند، 15 طبقه است و با مشارکت یک بانک خصوصی ساخته خواهد شد.

 

* همچنین یک هتل 20 طبقه برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفت شده که یک کار اساسی برای این نهاد فوتبالی محسوب می شود.

 

 

1352975

 

1352977

 

* حضور شیخ سلمان و کلنگ خوردن ساختمان جدید فراسیون و هتل مدنظر مجموعه فدراسیون به نوعی قدرت نمایی مهدی تاج در مقابل شایعات اخیر نیز هست.

 

* شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را دبیرکل این کنفدراسیون همراهی می کند و او لحظه ای از رئیس خود فاصله نمیگرفت. از چهره های فدراسیون ایران نیز محمدرضا ساکت و علی کفاشیان حضور فعالی در این مراسم داشتند.

 

* او فردا هم به عنوان میهمان ویژه بازی پرسپولیس - کاشیما را تماشا می کند.

 

1352976

دیدگاه‌ها