کد خبر : 1567433 | 18 آبان 1397 ساعت 17:54 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی رفت عصبی بودیم این بازی تمرکز داریم

سیدجلال: کنار هم این فینال را شیرین کنیم

کاپیتان پرسپولیس با حضور در نشست خبری ابراز امیدواری کرد تا پایان فصل سخت قرمزها به بهترین شکل باشد.

سیدجلال: کنار هم این فینال را شیرین کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی انتخاب برانکو برای حضور در نشست خبری بود تا کاپیتان محبوب سرمربی قرمزها، در کنار او در مهم ترین نشست فصل حاضر شود.


کاپیتان پرسپولیس در بخش ابتدایی صحبت های خود در این نشست خبری، گفت: فردا در کنار هواداران یک بازی بزرگ و پرقدرت را انجام می‌دهیم. حضور گرم شما به اندازه ای پرشور است که نشان می دهد فردا تماشاگران نیز با چه انگیزه ای حاضر خواهند شد و بازیکنان نیز انگیزه بسیار زیادی دارند. ما باید کار سختی انجام دهیم و یک فصل سخت را به بهترین شکل به پایان برسانیم.


حسینی درباره احساس خود نسبت به حضور در این مسابقه، اضافه کرد: بچه ها احساس خوبی دارند و باید داشته باشند. در فینال آسیا هستیم و همه خوشحال و آماده هستند. ما روزهای سختی را با دستان خالی پشت سر گذاشتیم.

 

سید جلال حسینی در واکنش به این موضوع که این تیم در بازی رفت عصبی بود و همین موضوع روی عملکرد آنها اثر گذاشت، بیان کرد: آقای برانکو هم در این مورد صحبت کرد و بازی فینال همیشه سخت است. ساعت تغییر کرده بود و بازیکنان عصبی بودند و سیامک هم نتوانست شرایط را درک کند و اخراج شد. اکنون نیز احساسات زیاد است اما بازیکنان ما تمرکز زیادی دارند و می دانند چه بازی سختی دارند و از دقیقه یک تا پایان با انگیزه و انرژی و تمرکز بازی خواهند کرد.


وی ادامه داد: ژاپن بهترین لیگ آسیا است و فینال سخت ترین بازی است. من از هواداران می خواهم کنار ما باشند تا لحظه به لحظه بازی سخت را برنده باشیم. ما باید در کنار هم این لحظه ها را شیرین کنیم.

 

دیدگاه‌ها