کد خبر : 1567434 | 18 آبان 1397 ساعت 17:56 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فراموش نکنید یونایتد در تورین پیروز شد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی منچستر حاضر شد.

گواردیولا: فراموش نکنید یونایتد در تورین پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته های اخیر فرم فوق العاده در لیگ برتر و اروپا داشته، برابر یونایتدی قرار می گیرد که بحران ابتدای فصل را فراموش کرده و اخیرا در تورین یوونتوس را شکست داده است.

 

دیدار مقابل یونایتد: "ما نمایش فوق العاده برابر شاختار ارائه دادیم اما همه اخبار حول محور استرلینگ بود. ما باید نمایش خوبی ارائه دهیم و اگر این اتفاق رخ دهد شانس پیروزی مقابل یونایتد را داریم. نمی توان تصور کرد 90 دقیقه بتوان فوتبال فوق العاده ای برابر تیم های بالای جدول ارائه داد. دربی همیشه دیداری خاص است اما در اسپانیا سر و صدای بیشتری در مورد این بازی وجود دارد.

 

1352908

 

هیچ شک و تردیدی در مورد قدرت یونایتد وجود ندارد. آنها توانستند در تورین پیروز شوند و فراموش نکنید یوونتوس خیلی قدرتمند است. به غیر از 10 الی 15 دقیقه پس از گل از کریستیانو رونالدو، یونایتد ثبات داشت. چند هفته قبل و در دیداری دشوار یونایتد در آخرین لحظه در خانه چلسی متوقف شد و آنها همیشه حریفی پیچیده هستند.

 

من می خواهم همانند بازی فصل قبل 75 دقیقه بهتر بازی کنیم ولی آن بازی نیز یونایتد به ما نشان داد که برای ایجاد شانس تنها نیاز به 10 یا 15 دقیقه دارد. هنگامی که آنها توپ را در اختیار دارند، می توانند موقعیت ایجاد کنند و از این حیث استعدادی باور نکردنی دارند."

 

اخبار اخیر فوتبال لیکس: "مشکلی نیست اگر مردم می خواهند ما را به خاطر این اخبار تضعیف کنند اما همیشه نظرات زیادی وجود دارد. اگر کار ما اشتباه بوده باشد، ما مجازات خواهیم شد اما فیفا یا یوفا باید بگویند ما اشتباه کرده ایم و اگر این اتفاق رخ دهد ما نیز آن را قبول خواهیم کرد."

 

1352909

 

بازی مقابل مورینیو: "من و مورینیو بیش از آنچه شما تصور می کنید پسرهای خوبی هستیم؛ حرف من را باور کنید."

 

آیا یونایتد از کورس قهرمانی خارج شده؟ "غیرممکن است در نوامبر بتوان اینگونه فکر کرد. یونایتد در دیدار دشوار مقابل نیوکاسل شکست را به پیروزی تبدیل کرد و آنها یک باشگاه فوق العاده با ذهنیتی بزرگ هستند. 5 یا 6 تیم قوی در لیگ برتر وجود دارد اما در ماه مارچ و آوریل، شرایط به شکل دیگری است."

دیدگاه‌ها