کد خبر : 1567435 | 18 آبان 1397 ساعت 17:54 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز درخشش کی روش و اروین؛

آقای گل‌های خارجی لیگ؛ ضلع سوم در راه است

مهاجمان خارجی تیم های سپاهان و تراکتورسازی امروز هم درخشیدند و کمک زیادی به موفقیت تیم های خود کردند. ضمن اینکه رقابت صدرنشینی در جدول گلزنان هم داغ تر شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن نیمه دوم خود را پشت سر می گذاشت، بازی سپاهان و سایپا آغاز شد. دیدار اول از چارچوب هفته دوازدهم بود و دیگر بازی از سری مسابقات هفته یازدهم. تراکتور از ذوب آهن در خانه خود عقب بود، اما تقوی تصمیم گرفت لی اروین را وارد زمین کند تا نتیجه برای تی تی ها برگردد. تعویض او خیلی زود جواب داد و اروین در حدود 10 دقیقه بعد از زمان ورودش به زمین، بهترین بازیکن میدان شده بود و با یک هت تریک باخت را برای تراکتور با برد عوض کرده بود. ضمن اینکه یکی از این گل ها را آنتونی استوکس برای او ساخته بود.


همزمان با این آتش بازی، در اصفهان هم سپاهان خیلی زود موتور گلزنی اش را روشن کرد و یک شروع خوب مقابل سایپا رقم زد. همانطور که انتظار می رفت، اصلی ترین نیروی تهاجمی تیم قلعه نویی در شروع امروز طلایی ها هم درخشید. کی روش استنلی ابتدا موفق شد گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر برساند و سپس در فاصله 4 دقیقه، پاس دومین گل سپاهان را برای خالد شفیعی فراهم کرد.


این چند دقیقه طوفانی در تبریز و اصفهان نشان داد که درخشش خارجی های خط حمله سپاهان و تراکتور متوقف شدنی نیست و آنها تصمیم دارند با پیشروی بی رحمانه خود جذابیت جدول گلزنان و حتی پاسور های لیگ را چند برابر کنند. کی روش با گل امروز هشت گله شد و در کنار استوکس در صدر جدول آقای گلی ایستاد. همچنین اروین با هت تریک امروزش 4 گله شد و در رده سوم جدول گلزنان قرار گرفت.

 

1352911

 

1352910

 

1352912

دیدگاه‌ها