کد خبر : 1567440 | 18 آبان 1397 ساعت 18:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز بدترین روز زندگی ام بود

جلالی: من بیشترین نقش را در شکست پیکان داشتم

پیکان در روزی که نتوانست دروازه پارس جنوبی را باز کند با سه گل شکست خورد و سنگین ترین شکست فصلش را تجربه کرد.

جلالی: من بیشترین نقش را در شکست پیکان داشتم

به گزارش" ورزش سه"، پیکان در بازی با پارس جنوبی سه گل خورد و یک بازیکنش نیز اخراج شد. مجید جلالی مربی پیکان بعد از این بازی گفت:« این نتیجه ای که در پایان بازی به دست آمده با واقعیت های بازی همخوانی نداشت.»


او افزود:«امروز یکی از تلخ‌ترین روزهایی بود که در فوتبال داشتم، چون احساس می‌کنم خودم بیشتر از همه در این باخت دخیل هستم. واقعیت از این بابت که اینطوری بازی کردیم خیلی ناراحتم. به هر حال بازیکنانم با تمام توان بازی کردند، اما اشتباهات تاثیرگذاری داشتند.»


جلالی ادامه داد:« ما مستحق چنین نتیجه‌ای نبودیم. وقتی خودم می‌گویم تلخ‌ترین روز فوتبالی‌ام بود که خودم بیشترین تاثیر را در این شکست داشتم دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست. با مدلی که پارس بازی می‌کند ما مشکل داریم. آنها از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند و با وجود اینکه ما خیلی تمرین کرده بودیم، اما نشان دادیم روی این توپ‌ها هنوز ضعف داریم. نمی‌خواهم به موارد دیگر بپردازم، اما ‌آنهایی که با فوتبال هستند می‌دانند وقتی در بهترین شرایط هستید و یک ماه برای شما بازی نمی‌گذارند می‌تواند ویران کننده باشد. نمی‌خواهم این موارد را باز کنم، اما این موضوعات تیم را آزار می‌دهد. شرایط تیم ما خوب بود، اما یک ماه بازی نداشتیم و تیم نزول کرد و نتوانستیم کیفیت خوب خود را حفظ کنیم. پس از آن در سه بازی فقط یک امتیاز گرفتیم.»


سرمربی پیکان ضمن تمجید از داور این بازی گفت:« بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم. توپی که در نیمه اول از دست دادیم و تسلط خود را از دست دادیم. گل را که خوردیم بهم ریختیم و در ادامه هم دو پنالتی خوردیم، اما باز هم باید بگویم که بازیکنانم اشتباهات تاثیرگذاری داشتند.» او در پایان با اشاره به میزبانی پارس جنوبی گفت:« میزبانی خیلی خوبی بود و مشکلی نداشت. سال گذشته هم تماشاگران مشکلی نداشتند.»

دیدگاه‌ها