کد خبر : 1567473 | 18 آبان 1397 ساعت 19:20 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ذوبی ها باید یک مدیرعامل بین‌المللی بیاورند

آذری: درد ذوب آهن مدیرعامل این تیم است

سعید آذری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی با اظهارنظری عجیب بیان کرد مشکل این تیم مدیریتی است و مسئولان باید یک مدیرعامل بین المللی برای این تیم بیاورند.

آذری: درد ذوب آهن مدیرعامل این تیم است

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوب آهن درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی و شکست سنگین از این تیم گفت: این برد مبارک حریف باشد آنها یک پیروزی خوب را پشت سر گذاشتند. ما یک نیمه استثنایی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم فکر می کنم تمرکز بازیکنان مان به هم ریخت و تراکتور هم از این موضوع به خوبی استفاده کرد.


او ادامه داد: بهرحال با بازیخوانی آقای تقوی و تغییراتی که ایشان در نیمه دوم در تیم ایجاد کردند توانستند به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا کنند. بهرحال من به آقای تقوی هم تبریک می گویم ایشان اثبات کرد اعتماد به مربیان و با سواد جواب مثبت می دهد.


مدیرعامل ذوبی ها حرف هایش را اینگونه ادامه داد: انشالله ذوب آهن هم از این بازی درس گرفته باشد. ما یک بار دیگر هم در دیدار برابر تراکتورسازی چهار گل پذیرفته بودیم اما پس از آن درس گرفتیم از آن بازی و توانستیم موقعیت های خوبی برای تیم ایجاد کنیم. از بازیکنانم و آقای نمازی تشکر می کنم و فکر می کنم برای بهتر بودن خیلی بیشتر باید تلاش کنند.


آذری درباره احتمال تغییر سرمربی این تیم نیز گفت: ما باید در ابتدا بررسی کنیم و ببینیم که سهم سرمربی در این باخت ها چقدر است. من فکر می کنم ذوب آهن باید مدیرعامل خود را اخراج کند. با توجه به اینکه در انجام وظیفه مان توانمندی مان کم شده است فکر می کنم ذوب اهنی ها باید مدیرعامل خود را تغییر دهند. مربی و بازیکنان که کارشان را می کنند. مقداری من ضعیف بودم که کار ذوب آهن به اینجا کشیده شده است و امیدوارم مسئولان با به کار گرفتن مدیرعامل کارآمد و قوی شرایط را تغییر دهند.


او ادامه داد: ما وظیفه مان را تا اینجا به خوبی انجام ندادیم. وظایفی من دارم که حتما قدرتم نرسیده که خوب انجام دهم چرا که بازیکنان و مربیان به خوبی عمل کردند. اگر مربیان خوب نبودند که نیمه اول به آن ترتیب بازی نمی کردند پس هم مربیان به خوبی فعالیت کردند و هم بازیکنان. من فکر می کنم تغییر اصلی باید در سیستم مدیریتی باشگاه ایجاد شود.


آذری در پایان گفت: همه همیشه اول مربی تیم را هدف می گیرند اما به نظر من این منطقی نیست و همان طور که همه دیدند مشکل تیم ذوب آهن مدیر این تیم بود و امیدوارم مسئولان ذوب آهن با آوردن یک مدیرعامل بین المللی اوضاع این تیم را روبه راه کنند.

دیدگاه‌ها