کد خبر : 1567518 | 18 آبان 1397 ساعت 21:42 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال بزرگ در هفته ششم با حمله به محمد موسوی

ستاره والیبال در ارومیه کتک خورد!

ستاره والیبال ایران و عضو تیم پیام خراسان در جریان بازی هفته ششم تیمش در ارومیه مورد حمله قرار گرفت.

ستاره والیبال در ارومیه کتک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته ششم لیگ برتر والیبال که امروز با 6 دیدار پیگیری شد، در یک بازی حساس تیم های شهرداری ارومیه و پیام خراسان به مصاف هم رفتند. این بازی که با جذابیت خاصی دنبال می شد، با تساوی 2 بر 2 به ست پنجم کشیده شد.


در اواخر ست پنجم این مسابقه وقتی نتیجه 13 بر 11 به سود تیم میهمان بود، اسپک یکی از بازیکنان این تیم توسط داور داخل گرفته شد و مشهدی ها به امتیاز چهاردهم رسیدند. این تصمیم داور با اعتراض تند مربیان و مسئولان شهرداری ارومیه و همچنین تماشاگران حاضر در سالن همراه بود. کادرفنی و بازیکنان میزبان به سوی داور رفتند و باعث شدند تا جو متشنج شود.


با اینکه داور روی تصمیم خود تاکید داشت، بعد از حدود 40 دقیقه توقف در نهایت کاویان به عنوان داور اول تصمیم خود را تغییر داد! داور تصمیم گرفت به خاطر اعتراض های صورت گرفته، سرویس را به جا بدهد که اتفاقا این بار 2 امتیاز متوالی به شهرداری ارومیه رسید.
در این کش و قوس درگیری بین بازیکنان 2 تیم به وجود آمد و سیدمحمد موسوی به اعتراض و درخواست بازیکنان و مربیان تیم شهرداری ارومیه اعتراض کرد. در همین حین یکی از اعضای باشگاه شهرداری ارومیه که جزو کادرفنی هم نبود، به موسوی حمله کرد و به صورت او ضربه زد.


این اتفاق شوکه کننده باعث شد تا جو کاملا در سالن متشنج شود و در امتیازات پایانی بازی با توقفی طولانی همراه شود. با اینکه بازی ادامه پیدا کرد و در نهایت پیام خراسان 15 بر 13 ست پنجم و در مجموع 3 بر 2 به برتری رسید، حاشیه ها بعد از پایان بازی هم ادامه داشت.


علی شیخ الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام خراسان با تایید این درگیری و حمله به ستاره ملی پوش مشهدی ها گفت: با حضور در کلانتری محل از فرد ضارب که توسط مامورین نیروی انتظامی دستگیر شده بود، شکایت شد. محمد موسوی بازیکن با اخلاق و ملی پوش والیبال کشور است و باید حرمت او حفظ شود. علاوه بر این موضوعی چنین اتفاقاتی در جریان یک مسابقه ورزشی قابل قبول نیست و خواستار رسیدگی به آن هستیم.
همچنین جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم پیام خراسان در این باره به "ورزش سه" می گوید: «نمی دانم چرا تصمیم داور بدون اینکه بازبینی وجود داشته باشد، تغییر کرد. نزدیک بود تیم ما که در آستانه برد بود، بازنده شود. به هر حال بعد از یک وقفه طولانی مجبور شدیم بازی کنیم و حتی در دقیقه آخر به خاطر این وقفه طولانی به پروازمان رسیدیم.


وی درباره حمله به موسوی عنوان کرد: موسوی با داوران صحبت می کرد که یکی از مسئولان تیم حریف که فکر می کنم تدارکات آنها بود، به سمتش حمله کرد و ضربه ای به صورت او زد. البته موسوی به کلانتری رفت و شکایت هم نوشت.

دیدگاه‌ها