کد خبر : 1567577 | 19 آبان 1397 ساعت 10:35 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کاوه رضایی به خانه سابق

دربی سرنوشت ساز ایرانی ها درهفته پانزدهم ژوپیرلیگ

رقابت های هفته پانزدهم ژوپیرلیگ امروز در حالی پیگیری می شود که رویارویی ایرانی های شاغل در بازی حساس شارلروا با بروژ همه نگاه ها را معطوف به این جدال حساس کرده است.

دربی سرنوشت ساز ایرانی ها درهفته پانزدهم ژوپیرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه استاد دی پایس امشب از ساعت 20:30 میزبان یکی از مهیج ترین بازی های هفته خواهد بود جایی که گران ترین ستاره این روزهای بلژیک بعد از هفته ها ناکامی دوباره به خانه سابق باز می گردد بلکه موتور گلزنی اش برابر گورخرها روشن شود تا انتقادات از خود را دور کند.


 کاوه رضایی تا چند ماه قبل به عنوان گلزن اول شارلروا از محبوبیتی ویژه در میان طرفداران این تیم روی سکوهای استادو دی پایس برخوردار بود اما انتقال 5 میلیون یورویی در تابستان شوک بزرگی به گورخرها وارد کرد تا امشب بازگشت او برای تقابل با هم تیمی های سابق همه نگاه ها را به این ستاره ایرانی معطوف کند. در سوی مقابل علی قلی زاده دیگر ایرانی حاضر در بازی امشب محسوب می شود، بازیکنی که با وجود از دست دادن جایگاه اصلی اما در تمام بازی های اخیر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته تا به شارلروا برای نتیجه گرفتن کمک کند.


ایوان لکو سرمربی کروات بروژ در آستانه این بازی از بازگشت کاوه رضایی به شرایط مطلوب خبر داد و نمایش 20 دقیقه مهاجم گران قیمتش در بازی با موناکو در لیگ قهرمانان را اتفاقی خوشحال کننده برای بروژی ها قلمداد کرد.مربی کروات گفت:« طاقت آوردن زیر بار این همه فشار و انتظار کار هر بازیکنی نیست اما کاوه با اخلاق حرفه ای دوران دشوار مصدومیت و نقاهت را سپری کرد و مقابل موناکو دوباره به همان بازیکنی تبدیل شد که من عاشق سبکش هستم، جنگنده، باهوش و زیرک. حالا انگیزه های بالای کاوه بعد از پاس گل در بازی با موناکو می تواند به ما برای بازی امشب مقابل حریفی سرسخت مثل شارلروا کمک های شایانی کند تا پای رضایی به گلزنی باز شود».


 اما فلیس ماتزو سرمربی شارلروا نیز نسبت به بازگشت شاگرد سابقش واکنش نشان داد و به مدافعانش هشدار داد که حسابی مراقب گلزن ایرانی باشند. این مربی گفت:« کاوه از آن دست بازیکنانی است که هر مربی باید نگران مهار او باشد. عزم راسخ این بازیکن با قدرت جنگندگی و تعصبی که به تیم ها نشان می دهد از او ستاره ای ویرانگر ساخته است از همین رو اعتقاد دارم هزینه ای که باشگاه بروژ برای خرید او انجام داد یک تصمیم درست و بزرگ بود گرچه ضربه بدی به باشگاه شارلروا وارد کرد اما به هر حال ما خودمان را برای رویارویی با این اتفاق آماده کرده بودیم چون کاوه دیر با زود باید تجربه بازی برای تیم های بزرگ را به دست می آورد. رویارویی با این بازیکن در بازی امشب می تواند چالشی بزرگ در عین حال ترسناک برای مدافعان ما باشد از همین رو به آنها هشدارهای لازم را دادم».


جدال تیم های شارلروا با بروژ از ساعت 20:30 امشب آغاز می شود آن هم در شرایطی که سه امتیاز آن از حساسیت بالایی برای دو تیم در راه رسیدن به صدر جدول همین طور صعود به نیمه بالایی جدول برخوردار است.

 

دیدگاه‌ها