کد خبر : 1567618 | 19 آبان 1397 ساعت 12:36 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیکان اسپورت: چمن آزادی بلند است و خاکش سست!

وبسایت ژاپنی Nikkansports گزارشی از تمرین کاشیما در استادیوم آزادی در آستانه‌ی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد.

نیکان اسپورت: چمن آزادی بلند است و خاکش سست!

به گزارش "ورزش سه"،  این وبسایت ژاپنی با اشاره به تمرین دیروز کاشیما در استادیوم آزادی به صحبت‌های سرمربی این تیم گو اویوا خطاب به بازیکنانش اشاره کرد که به آنها هشدار داده در مقابل پرسپولیس از دست دادن توپ و فضا خودداری کنند و مراقب اختلاف فشار هوای ناشی از تفاوت ارتفاع تهران و شهر کاشیما باشند.

 

سرمربی کاشیما خطاب به بازیکنانش گفته که خاک استادیوم سست بوده و چمن استادیوم آزادی بلند است. خبرنگار این وبسایت ژاپنی با تایید گفته‌های گو ایووا علت این تفاوت را اختلاف فشار هوای تهران و شهر کاشیما می‌داند و می‌گوید ارتفاع نسبتاً زیاد تهران از سطح دریا می‌تواند برای بازیکنان کاشیما مشکل‌ساز شود.


هافبک کاشیما دوی سیجین هم در گفتگو با این وبسایت ژاپنی گفت:" باید وضع آب و هوا را چک کنم و ببینم روز شنبه بعد از ظهر باید منتظر چه آب و هوایی در تهران باشیم".

 

این وبسایت ژاپنی در ادامه گزارش خود نوشت علاوه بر شرایط چمن استادیوم، کاشیما باید مطمئن باشید که شنبه بعد از ظهر 80هزار تماشاچی استادیوم آزادی را پر خواهند کرد و این  احتمال وجود دارد که سر و صدای این تعداد تماشاچی باعث شود در میدان صدای بازیکنان به هم نرسد. یاماموتو مدافع ژاپنی کاشیما هم در مصاحبه با خبرنگار این وبسایت در تهران گفت:" امروز که به استادیوم آزادی آمدیم می‌شد احساس کرد که این استادیوم تاریخ طولانی‌ای دارد و در ضمن می‌شد حدس زد که روز شنبه اینجا پر از تماشاچی خواهد شد. ما باید 90 دقیقه تمرکز کامل داشته باشیم. این مهمترین چیزی است که در این بازی به آن نیاز خواهیم داشت".

 

دیدگاه‌ها