کد خبر : 1567637 | 19 آبان 1397 ساعت 13:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشانه هایی از مستحکم شدن جایگاه جانشین خادم

بنی‌تمیم رئیس کشتی می‌شود؟

بعید نیست سرپرست فدراسیون کشتی در انتخابات پیش روی این فدراسیون ثبت نام کند و بتواند رای لازم برای جانشینی خادم را هم کسب کند.

بنی‌تمیم رئیس کشتی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری، طبق پیش‌بینی‌ها سرپرستی فدراسیون کشتی به حمید بنی‌تمیم نایب‌رئیس فدراسیون کشتی سپرده شد تا شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون مهیا کند. خادم اسفند‌ماه سال96 یک‌بار دیگر هم استعفا کرده بود و آن زمان هم هدایت فدراسیون برای مقطعی با بنی‌تمیم بود.


حمید بنی‌تمیم در دوره اول ریاست فدراسیون خادم وظیفه دبیری فدراسیون را برعهده داشت که در دوره دوم ریاست خادم به سمت نایب‌رئیسی رسید. حمید بنی‌تمیم در حالی به پیشنهاد اعضای مجمع به سمت سرپرستی انتخاب شده است که عنوان شده است درصورتی که تمایل داشته باشد می‌تواند به‌عنوان کاندیدای ریاست هم ثبت‌نام کند.


مسعود ریاضی، رئیس هیأت کشتی خراسان‌رضوی در پاسخ به این سؤال که آیا بنی‌تمیم نیز می‌تواند کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی شود یا خیر؟ گفت: «بنی‌تمیم برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون کشتی هیچ منع قانونی ندارد و هیچ‌کس به او نگفته که نمی‌توانی کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی شوی. اینکه سرپرست کاندیدای ریاست فدراسیون نشود یک عرف است؛ اما منع قانونی ندارد.»


با توجه به اینکه حمید بنی‌تمیم سال‌هاست در مدیریت ورزش و کشتی حضور پررنگی دارد و خود یکی از قهرمانان به نام کشتی فرنگی بوده است، هیچ بعید نیست برای ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کند.


البته باید به این نکته هم اشاره کرد که خادم با توجه به سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان بسیاری از اختیاراتش را در حوزه ریاست به بنی‌تمیم واگذار کرده بود و از این بابت هم بنی‌تمیم بسیار به حوزه ریاست آشناست و او بهترین گزینه برای سرپرستی فدراسیون کشتی است.


با توجه به تقویم اتحادیه جهانی پس از مسابقات امیدهای جهان در رومانی که چند روز دیگر برگزار خواهد شد تا مدتی مسابقه مهمی در انتظار تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نخواهد بود و فرصت کافی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی وجود دارد.


البته باید به این نکته اشاره کرد که امروز بنی تمیم در گفت و گویی اعلام کرده فعلا برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات ندارد؛ اما خیلی هم این فرضیه را رد نکرده است.

دیدگاه‌ها