کد خبر : 1567815 | 19 آبان 1397 ساعت 22:49 | 91.7K بازدید | 0 دیدگاه

دردناک ترین مدال برای مدافع قرمزها؛

جانشین انصاری چه کسی خواهد بود؟

تیم برانکو با از دست دادن انصاری یکی دیگر از کلیدی ترین بازیکنان خود را از دست داد.

جانشین انصاری چه کسی خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری تلخ ترین پایان لیگ قهرمانان آسیا را برای قرمزها را رقم زد و با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی ها از آینده او افزایش پیدا کند.


در نشست خبری برانکو از سخت بودن مصدومیت او صحبت کرد و در ادامه مشخص شد این بازیکن با پارگی رباط رو به رو است و نمی تواند تا مدت ها قرمزها را همراهی کند تا برانکو مدافع مرکزی و کلیدی خود را تا مدت ها از دست بدهد.


مدافع پرسپولیس با عصا و در حالتی دردناک در جایگاه اهدای مدال حاضر شد تا حالا نگرانی ها برای تیم برانکو افزایش پیدا کند.

 

جانشین انصاری تا نیم فصل چه کسی است؟
حسین ماهینی پیش از این به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده بود و حالا انصاری نیز چنین شرایطی دارد. قرمزها تا نیم فصل برای خط دفاعی خود گزینه های زیادی را در اختیار ندارند و تقریبا ترکیب دفاعی این تیم قابل پیش بینی است.


سید جلال حسینی در کنار محسن ربیع خواه گزینه های اصلی برانکو برای مرکز خط دفاعی است و در دو سمت خط دفاعی نیز شجاع خلیل زاده و شایان مصلح تنها گزینه های در دسترس سرمربی پرسپولیس برای ادامه مسابقات تا نیم فصل است. قرمزها در لیگ برتر فعلا شرایطی برای اعتماد به بازیکنان جوانتر و آکادمی ندارند و احتمالا برانکو نیز چنین ریسکی انجام نخواهد داد.

 

 

بازار زمستانی و ترمیم خط دفاعی
خط دفاعی پرسپولیس نیاز به ترمیم جدی دارد؛ قرمزها تا پایان فصل هیچ مدافع راستی در اختیار ندارند و در نیم فصل مهدی شیری به این تیم اضافه می شود و تیم برانکو حداقل به یک جانشین برای این پست نیاز دارد.


قرمزها در مرکز خط دفاع نیز به یک خرید نیاز دارند تا در صورت غیبت شجاع و سید جلال یک مدافع در اختیار داشته باشند.


سمت چپ دفاع قرمزها نیز نیاز به یک بازیکن دارد و مدیران پرسپولیس و برانکو باید برای تقویت این پست نیز یک خرید زمستانی انجام دهند؛ خریدی که در آن مقطع فصل کار بسیار دشوار و سختی خواهد بود اما برای ادامه روند خوب تیم برانکو، ضروری است.

عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها