کد خبر : 1567817 | 19 آبان 1397 ساعت 21:44 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: نمی دانم تا کی مربی میلان هستم

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، اعلام کرد که نمی داند چه مدت دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

گتوزو: نمی دانم تا کی مربی میلان هستم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب روسونری در رقابت های این فصل، شایعات در مورد اخراج گتوزو را بار دیگر قوت بخشید. در این بین از آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به عنوان گزینه جانشینی گتوزو نام برده شد اما این مربی فرانسوی، این موضوع را رد کرد.

میلان فردا در دیداری حساس مقابل یوونتوس قرار خواهد گرفت و گتوزو نمی داند چه مدت دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما معتقد است که تیمش از او حمایت می کند.

او در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:" شما باید این را از لئوناردو (مدیر ورزشی میلان)  بپرسید. این باشگاه هر زمانی که وقتش باشد، تصمیم گیری می کند.

 

1296573

 

من همیشه آخرین نفری بودم که در این تابستان از تصمیم آنها مطلع شدم و این منصفانه است که کسانی که مسئول هستند، تصمیم گیری کنند.

همه مصدومیت ها و مشکلاتی که داشتیم، باعث شد تیم متحدتر شود و اکنون بازیکنان هرکاری که من بخواهم را انجام می دهند. من آتشی در چشم آنها می بینم که دوست دارم؛ همبستگی و اشتیاقی برای با هم بودن."

او همچنین در مورد دیدار مقابل یوونتوس گفت:" یوونتوس پر از ستاره است. آنها از همه لحاظ، بسیار قدرتمند هستند. منچستریونایتد برای شکست دادن آنها، نهایت توانش را به کار گرفت. رونالدو هم ارزش بیشتری به آنها اضافه کرد."

دیدگاه‌ها