کد خبر : 1567823 | 19 آبان 1397 ساعت 23:08 | 85.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس؛ 10 فریم از اشک و حسرت (عکس)

آن چه در پایان بازی نصیب پرسپولیسی ها شد، اشک و آه و حسرت و البته تشویقی جانانه از سوی هواداران بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک تلاش یک ساله در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 پرسپولیس و کاشیما در تهران به آخر خط رسیدند و البته کاشیمایی ها در پایان بازی بی توجه به نتیجه 0-0 روی اسکوربورد و باتوجه به اندوخته شان از ژاپن، به جشن و پایکوبی پرداختند.

آن طرف شاگردان برانکو ایوانکوویچ که دیگر رمقی برای دویدن نداشتند، همه روی زمین افتادند و ناراحت از ناکامی در فینال، اشک ریختند و حسرت موقعیت های از دست رفته را خوردند؛ موقعیت هایی که چند سانتی متر فاصله توپ و دروازه در آن باعث شد تا به گل نرسند و این چنین با ناراحتی کار را تمام کنند.

 

اما از همان لحظه سوت پایان تشویق ها نیز آغاز شدند و هوادارانی که _اغلب_ در حال گریه بودند، نام بازیکنان را فریاد زدند و البته بیش از همه معمار پرسپولیس فینالیست آسیا را مورد حمایت قرار دادند.

 

از کاپیتان سیدجلال که می خواست با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس معتبرترین جام قاره آسیا را لمس کند تا احسان علوان زاده که یک جا لیز خورد و نتوانست توپ را کنترل کند و البته بازیکنانی چون شایان مصلح و محسن ربیع خواه، یکی از تلخ ترین شب های فوتبالشان را سپری کردند اما این اولین باری نبود که پرسپولیسی ها با برانکو تا آستانه قهرمانی رفتند و از لمس جام بازماندند.

 

کمتر پرسپولیسی است که 24 اردیبهشت 95 را فراموش کند؛ آن ها در پایان لیگ پانزدهم نیز این چنین مغموم و ناراحت مورد حمایت یک استادیوم پر از تماشاگر قرار گرفتند و همین هواداران انگیزه ای شدند برای قهرمانی در لیگ برتر؛ حالا قرمزها چالش تکرار همان موفقیت را این بار با تیمی تغییر یافته را خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها