کد خبر : 1567905 | 20 آبان 1397 ساعت 11:21 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرد طلایی همچنان دور از کشتی

سوریان برای جانشینی خادم پا پیش نمی‌گذارد

پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران برخلاف شایعات تمایلی برای ورود به حوزه ریاست فدراسیون ندارد.

سوریان برای جانشینی خادم پا پیش نمی‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، حمید سوریان که با ۷ مدال طلای جهان و المپیک چند سالی است در کشتی ایران جایگاهی ندارد، همچنان سعی می کند سکوت را درباره عملکرد فدراسیون در زمان مدیریت رسول خادم اختیار کند. پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران که بعد از المپیک ۲۰۱۶ علاقه ای برای بازگشت به تیم ملی نشان نداد، سال قبل بعد از مسابقات جهانی انتقادهایی را نسبت به شرایط کشتی ایران مطرح کرد.


این صحبت های اسطوره کشتی فرنگی ایران با واکنش تندی از سوی حامیان رسول خادم و مسئولان فدراسیون مواجه شد تا پس از آن دیگر سوریان تصمیم بگیرد حتی در بحث های فنی هم ورود نکند.
حتی در یک سال اخیر پیشنهاد سرمربیگری در تیم های پایه هم به سوریان شد که او از پذیرش این پست صرف نظر کرد.


حالا که رسول خادم از فدراسیون کشتی جدا شده، برخی از حمید سوریان به عنوان رییس احتمالی بعدی فدراسیون نام می برند. در روزهای اخیر گفته می شد او احتمالا در انتخابات پیش رو ثبت نام خواهد کرد.


با این حال آنطور که خود سوریان به خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد هیچ تمایلی به ریاست فدارسیون کشتی در شرایط فعلی ندارد. این مرد طلایی کشتی فرنگی ایران که از حمایت همه جانبه اعضای مجمع فدراسیون کشتی از رسول خادم باخبر است، خوب می داند که در صورت ورود به انتخابات هم ممکن است شکست بخورد.

 

دیدگاه‌ها