کد خبر : 1567915 | 20 آبان 1397 ساعت 11:43 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس، هر روز خلوت تر از دیروز؛

به جا مانده از فینال؛ جا مانده از فصل (عکس)

مدافع تیم پرسپولیس با مصدومیت نسبتا شدیدی که در بازی فینال آسیا گریبانش را گرفت، احتمالا ادامه فصل را از دست داد.

به جا مانده از فینال؛ جا مانده از فصل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی فصل 2018 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد و سرانجام با قهرمانی تیم ژاپنی خاتمه یافت.

 

در این بازی پرسپولیسی ها هرچه زدند به در بسته خورد و موفق نشدند گل های دریافت شده در بازی رفت را جبران کنند. یکی از معضلاتی که نماینده ایران در مدت های اخیر با آن درگیر بوده، کمبود بازیکن بوده است. این کم بودن تعداد نفرات اول به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بود و سپس مصدومیت ها و محرومیت هایی که به صورت روتین در فوتبال ایجاد می شوند. همین مسئله باعث شد در مهم ترین بازی آسیایی هم سرخپوشان امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در اختیار نداشته باشند تا با دستی بسته تر از همیشه پا به بازی نهایی بگذارند.

 

 

اما در حالی که پرسپولیس تا پایان نیم فصل در این مضیقه خواهد بود، شب گذشته یکی دیگر از سرخپوشان هم دچار آسیب دیدگی شد. بعد از نرسیدن به قهرمانی، تلخ ترین خبری که به گوش پرسپولیسی ها رسید مصدومیت محمد انصاری بود. او در نیمه دوم بازی در یک صحنه کنار زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از بازی برانکو گفت که این آسیب دیدگی ساده نیست و مشخص شد که این مدافع با پارگی رباط روبرو شده است؛ یعنی همان اتفاقی که برای حسین ماهینی افتاده و محسن ربیع خواه هم به تازگی از بند آن رها شده است. این مشکل بر سختی های ادامه راه برانکو با پرسپولیس خواهد افزود و جذب یک مدافع میانی را در نقل و انتقالات نیم فصل برای آنها واجب تر از همیشه می کند.

 

 

اگر آسیب دیدگی انصاری از ناحیه رباط صلیبی باشد، او احتمالا پس از تجربه فینال آسیا مسابقات فصل آینده آسیایی را تا پایان مرحله گروهی از دست می دهد و ادامه لیگ هجدهم را نیز به طور کامل از دور تماشا خواهد کرد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها