کد خبر : 1568037 | 20 آبان 1397 ساعت 17:51 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش: به نظر تارتار درباره نیمکت نشینی احترام می‌گذارم

رقبای پارس جنوبی بالای جدولی‌ها نیستند

مهاجم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر نتایج فوق‌العاده ای گرفته و باید این روند حفظ شود.

فرشید پاداش در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد:‌بازی خیلی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم. ما در این بازی کاملا سوار بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. خوشحالم برخلاف بازی‌های گذشته توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و البته که چند موقعیت هم از دست دادیم. با این حال توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و با توجه به شرایط ما و پیکان در جدول رده‌بندی این برد بسیار دلچسب بود.


وی ادامه داد: تیم ما امسال تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته و البته مشکلات مالی نیز گریبان‌گیرمان شده است. با این وجود توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. پارس جنوبی دومین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و عرف اینطور است که ما الان باید تیم‌هایی مثل سپیدرود رشت، نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان خودمان را مقایسه کنیم اما می‌بینید که در رده پنجم جدول هستیم و این شرایط برای ما فوق‌العاده است. با این حال دوست داریم روند کنونی را ادامه دهیم و انشاالله در آینده هم نتایج خوبی می گیریم.


آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول درباره اینکه در پارس جنوبی کمتر بازی می‌کند، بیان کرد: این موضوع نظر آقای تارتار است. قطعا سرمربی صلاح تیمش را بهتر از هر کس دیگری می‌داند و من نیز به نظر آقا مهدی احترام می‌گذارم.


پاداش همچنین گفت:‌ هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می‌شود و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. طبیعی است که همه فوتبالیست‌ها دوست دارند فیکس باشند و بازی کنند اما می دانم که باید تلاشم را بیشتر کنم و خودم را به کادرفنی نشان بدهم و در ترکیب قرار بگیرم. امیدوارم بتوانم از این پس بیشتر در ترکیب پارس قرار بگیریم.

 

دیدگاه‌ها