کد خبر : 1568211 | 21 آبان 1397 ساعت 11:48 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار یک جابجایی بعد از ۶ سال؛ این بار برعکس

غلامرضا محمدی جانشین خادم در تیم ملی شد

غلامرضا محمدی بعد از ۶ سال بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان انتخاب شد.

غلامرضا محمدی جانشین خادم در تیم ملی شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی امروز اعلام کرد پیرو کناره گیری رسول خادم،  و با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی، غلامرضا محمدی بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد.
با اینکه تصور می شد با کناره گیری رسول خادم از ریاست، زمان زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صرف شود، بنی تمیم، سرپرست جدید فدراسیون در این کار اصلا درنگ نکرد.


غلامرضا محمدی 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کشتی آزاد را در کارنامه قهرمانی و چندین سال سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و تیم ملی کشتی نوجوانان و همچنین سوابق قهرمانی را با تیم های لیگ برتر کشتی در کارنامه ورزشی خود دارد.


این مربی که در چند سال اخیر در رده پایه تیم های ملی فعال بوده و دست پر هم از مسابقات جهانی بازگشته، ۶ سال قبل پیش از اینکه خطیب به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب شود، هدایت آزادکاران را برعهده داشت؛ اما در فاصله چند ماه مانده تا المپیک ۲۰۱۲ جای خود را به رسول خادم داد.


البته بعدا غلامرضا محمدی در فدراسیون با رسول خادم هم همکاری کرد؛ اما همیشه از آن اتفاق به عنوان یک خاطره تلخ یاد می کند. او در دوره سرمربیگری قبلی هم توانسته بود افتخارات زیادی کسب کند و حالا بار دیگر این پست را از رسول خادم تحویل گرفته است.


البته فعلا تیم ملی کشتی آزاد مسابقه خاصی پیش رو ندارد و به نظر می رسد محمدی باید کار شناسایی استعداد و تغییر فرآیند انتخابی تیم ملی با نظر خودش را در چند ماه آینده پیش ببرد و اولین امتحان جدی او در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

 

1354110

 

دیدگاه‌ها