کد خبر : 1568289 | 21 آبان 1397 ساعت 16:20 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمره منفی برای هواداران؛

سکوهای آزادی در کثیف‌ترین حالت ممکن (عکس)

بی شک نمره منفی فینال لیگ قهرمانان آسیا را هوادارانی گرفتند که سکوهای آزادی را با زباله هایی که ایجاد کرده بودند، ترک کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه تمام ارکان مدیریت ورزش ایران پای کار آمدند، توانست میزبانی آبرومندی از تیم کاشیما داشته باشد و امروز هم دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از میزبانی ایران تشکر کرد.


درهای ورزشگاه آزادی با توجه به استقبال گسترده ای که از بازی به عمل آمده بود، از ساعت 12 باز شد و همین موضوع، شاید یکی از دلایل انرژی کمتر هواداران نسبت به بازی های گذشته بود؛ چرا که آنها از ساعات ابتدایی وارد ورزشگاه شدند تا جایگاه خود را از دست ندهند. مشکلی که می تواند با شماره دار شدن صندلی ها در آینده، رفع شود.


ورود زودهنگام هواداران باعث شد تا زباله های تولید شده توسط آنها هم بیشتر شود و پس از 90 دقیقه پرفشار با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند و توجهی هم به زباله هایی که طی چند ساعت روی سکوها ایجاد کرده بودند، نداشتند.


نتیجه هم همان چیزی است که طی روزهای گذشته در رسانه های مختلف به آن پرداخته شده؛ کثیفی شرم آور سکوهای ورزشگاه آزادی که دستمایه طنز برای شبکه های اجتماعی و تلویزیون شد.

 

در این بین البته برخی از هواداران معتقدند که نبود سطل آشغال در سکوهای ورزشگاه آزادی دلیل اصلی این موضوع بوده است؛ ایرادی که مدیر ورزشگاه آزادی باید به آن پاسخ بدهد.


در مقایسه با سال های گذشته، فرهنگ هواداری در ایران رشد محسوسی داشته و با بیشتر شدن امکانات و فراهم شدن زیرساخت ها که هر روز در حال بهبود است، بهتر هم خواهد شد. شاید اگر ورود زودهنگام هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای فینال آسیا نبود، شاهد این حجم زباله هم نبودیم، ولی این نمی تواند دلیلی بر رفتار هواداران باشد که سکوهای آزادی و ورودی های ورزشگاه را به شکلی که در تصاویر می بینید، ترک کردند.

 

1354235

 

1354236

دیدگاه‌ها