کد خبر : 1568327 | 21 آبان 1397 ساعت 18:27 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوشان امید در سالن الیاف (عکس)

بارندگی در شهر تهران ملی پوشان امید را مجبور کرد برای تمرین به سالن پناه ببرند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود امروز کرانچار در تمرینات تیم امید حاضر باشد خبر رسید که ویزای سرمربی تیم امید صادر نشده است و او فردا به جمع ملی پوشان امید ملحق خواهد شد. طبیعی بود در غیاب کرانچار، سهراب بختیاری زاده به همراه رضا شاهرودی و فرشاد ماجدی تمرینات تیم را زیر نظر بگیرند.


اما همان طور که اشاره شد در پی بارندگی ملی پوشان امید به سالن پناه بردند و تنها به انجام کارهای نرمشی و کششی اکتفا کردند به این خاطر که سالن مجموعه ورزشی الیاف بر خلاف ساختمان پک فاقد امکانات اساسی برای تمرین حرفه ای است.


ساختمان پک خوشبختانه به انواع امکانات برای پشت سر گذاشتن یک جلسه تمرین خوب در روز بارانی مجهز است اما همان طور که مهدی تاج پیشتر گفته بود در استفاده از امکانات این سالن تیم ملی در اولویت است.


تیم ملی امید برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده می شود و تیم ملی هم برای حضور شایسته در جام ملت ها گام برداشته است. ارزش صعود به المپیک با توجه به اینکه دهه ها است در این رقابت ها حضور نداریم اگر بیشتر از قهرمانی در جام ملت ها نباشد کمتر نیست. اینها به کنار، در فوتبال حرفه ای شاید دستمزدها بین بازیکنان تیم های ملی پایه و بزرگسال تفاوت داشته باشد اما آنها در استفاده از امکانات از شرایط یکسانی برخوردار هستند به این خاطر که اصول در فوتبال برای همه تیم ها یکی است.


همان طور که تیم ملی در روز بارانی نیاز به یک جلسه تمرین با کیفیت با بهترین امکانات دارد تیم ملی امید هم نیازمند چنین شرایطی است و اشتباه است که به تیم ملی اجازه تمرین در بهترین سالن را بدهیم و تیم امید را به سالنی بفرستیم که فاقد امکانات است.


در نهایت با سفر تیم ملی به قطر این فرصت برای تیم امید فراهم خواهدشد که به پک برود و طبق وعده قبلی از آن استفاده کند.

 

1354283

 

1354284

 

1354285

دیدگاه‌ها