کد خبر : 1568330 | 21 آبان 1397 ساعت 18:13 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جریمه گواردیولا به خاطر صحبت راجع به داور

این احتمال وجود دارد که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به خاطر صحبت‌هایش پیش از دیدار با منچستریونایتد درباره داوری، با جریمه روبرو شود.

احتمال جریمه گواردیولا به خاطر صحبت راجع به داور

به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس، گواردیولا صحبت‌هایی درباره آنتونی تایلر، داور دیدار مطرح کرد. این در حالیست که طبق قوانین اتحادیه انگلیس، مربی ها حق ندارند پیش از دیدار راجع به داور صحبت کنند. اتحادیه توضیحاتی از گواردیولا درباره این موضوع درخواست کرده و سرمربی اسپانیایی تا پنجشنبه فرصت دارد تا این توضیحات را ارائه کند.

 

 

1351294

 

 

ژوزه مورینیو به خاطر صحبت‌هایی که پیش از دیدار تیمش مقابل لیورپول در سال 2016 راجع به تایلر مطرح کرده بود، 50 هزار پوند جریمه شد.  مورینیو همچنین به خاطر صحبت راجع به مایکل اولیور نیز مورد بازخواست اتحادیه قرار گرفته بود.

 

حال گواردیولا نیز شرایطی مشابه مورینیو را تجربه می‌کند. او پیش از بازی گفته بود:" تایلر تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد، مثل ما که به عنوان مربی و بازیکن سعی داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم. آقای تایلر بازی خوبی پیش رو خواهد داشت. موضوع مهم در این رابطه این است که تمرکز کافی داشته باشد و  بداند که کدام تیم ها روبروی هم قرار خواهند گرفت. امیدوارم بتواند تصمیمات خوبی برای هر دو طرف بگیرد. تمام انگلیس و اروپا تماشاگر بازی خواهند بود."

 

حال باید دید توصیه های پپ برای اتحادیه متقاعدکننده هست یا او با جریمه روبرو می‌شود.

دیدگاه‌ها