کد خبر : 1568398 | 22 آبان 1397 ساعت 01:34 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان

5 نماینده ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان عصر امروز در شهر بخارست رومانی برگزار شد.

 5 نماینده ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به شرح زیر است:

 

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هلاری ماگیسالو از استونی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان رضوان آرنات از رومانی و لائونی از الجزایر مبارزه می کند. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

 

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر شرکت کرده اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کوزوب از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه آلن میرزویان از روسیه و روایندر از هند می رود.

 

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با راماز زوئیدزه از گرجستان پیکار می‌کند و در صورت گذر از این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده تونی اوجالا از فنلاند و آرام واردانیان از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

 

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور اول با داوید لوسونزی از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان روسیان درمانسکی از بلغارستان و برهان آکبوداک از ترکیه دیدار می‌کند.

 

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم با مجیا کاستلو از هندوراس مبارزه می کند وی در صورت پیروزی در این مسابقه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان یوتا نارا از ژاپن و دیپانشو از هند می‌رود.

 

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۲ ظهر امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها