کد خبر : 1568446 | 22 آبان 1397 ساعت 11:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوری و اینگولشتات، حسرت 7 هفته‌ای

3 تساوی و 4 شکست در کارنامه الکس نوری

شوک تغییر سرمربی در اینگولشتات کارساز نشد و حضور الکساندر نوری هم نتوانست این تیم را از قعر جدول بوندس‌لیگای2 نجات بدهد.

3 تساوی و 4 شکست در کارنامه الکس نوری

به گزارش ورزش سه ؛ اینگولشتات بعد از کسب یک برد، 2 تساوی و 3 شکست، در پایان هفته ششم اقدام به اخراج استفان لیتل 41 ساله کرد تا الکساندر نوری جایگزین او شود؛ سرمربی ایرانی- آلمانی و سابق وردربرمن که فصل 2017-2016 توانست این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات بدهد.


نوری ابتدای فصل 2018-2017 از سرمربیگری برمن اخراج شد و بعد از آن به مدت حدود یک سال بیکار بود تا شغل جدیدی به او پیشنهاد شود. در این بین، یکی دو پیشنهاد از لیگ ایران نیز به دست نوری رسید که به آنها پاسخ منفی داد. پیشنهاد تراکتورسازی، مهم‌ترین پیشنهادی بود که دست نوری رسید اما او همچنان علاقه داشت تا در آلمان مربیگری کند. نوری از هفته هفتم بوندس‌لیگای2 در فصل 2019-2018 روی نیمکت اینگولشتات نشست. بازی مقابل کلن در ورزشگاه راین‌انرژی‌ و در حضور 45900 تماشاگر که با شکست 2 بر یک نوری و اینگولشتات به پایان رسید. کلن یکی از تیم‌های قدرتمند بوندس‌لیگای2 است که شکست با اختلاف یک گل، هواداران اینگولشتات را به خروج از بحران امیدوار کرد. هفته هشتم، اینگولشتات در آئودی‌پارک میزبان یونیون‌برلین بود اما باز هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف شد. دومین شکست در دومین حضور نوری، کمی از امیدهای هواداران اینگولشتات کم کرد اما هفته بعد، باز هم این اتفاق تکرار شد. این بار شکست 2 بر یک مقابل پادربورن که باعث شد یک آمار ضعیف به نام نوری و شاگردانش ثبت شود.


اینگولشتات برای انجام دهمین بازی فصل به میهمانی ساندهازن رفت. تیمی متوسط که حضور در میانه‌های جدول، تنها هدف این فصل‌اش بود. اینگولشتات با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا در آلمان، همه از اخراج زودهنگام نوری صحبت کنند. اتفاقی که هرگز رخ نداد و آلمان‌های صبور پای نوری ایستادند و او را روی نیمکت تیم‌شان حفظ کردند.


در 3 هفته اخیر، نتایج اینگولشتات بهتر از قبل شده اما این تیم هنوز با نوری طعم پیروزی را نچشیده. هفته یازدهم، اینگولشتات مقابل دویسبورگ به تساوی یک بر یک رسید. در دیداری که می‌توانست 3 امتیاز را کسب کند اما مهاجمان این تیم آنقدر موقعیت از دست دادند که صدای مدیران باشگاه اینگولشتات نیز در آمد.


هفته دوازدهم اینگولشتات به زمین هولستن‌کیل رفت و مقابل این تیم به تساوی 2 بر2 رسید. تساوی مقابل تیم نهم جدول، آن‌هم در زمین حریف نتیجه مناسبی بود تا نوری همچنان امیدوار به آینده و موفقیت در اینگولشتات باشد. آخرین بازی اینگولشتات در بوندس‌لیگای2، تقابل با آرمینیابیلفلد بود. ورزشگاه آئودی‌پارک توسط هواداران اینگولشتات اشغال شد تا نخستین برد نوری و دومین برد این تیم ثبت شود اما باز هم تساوی، نتیجه‌ای بود که روی اسکوربورد نقش بست.


الکساندر نوری، از وقتی سرمربی اینگولشتات شده، 7 بار روی نیمکت این تیم نشسته و 3 امتیاز کسب کرده. بدون برد و با 4 شکست در کارنامه، ضعیف‌ترین دوران مربیگری نوری در آلمان طی می‌شود اما مدیران اینگولشتات همچنان به این مربی جوان اطمینان کرده و معتقدند شرایط باشگاه در آینده‌ای نزدیک بهتر از حالا خواهد شد. اینگولشتات با این نتایج و با کسب تنها 8 امتیاز از 13 بازی، در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی ایستاده. جایگاهی که متعلق به نخستین تیم سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر است. نوری که 2 سال قبل، برمن را از منطقه سقوط نجات داد، امیدوار است این مأموریت را در اینگولشتات نیز به سرانجام برساند. اتفاقی که وقوع آن با توجه به اختلاف امتیازها در انتهای جدول بوندس‌لیگای2، چندان هم بعید نیست. فقط کافی است اینگولشتات نخستین پیروزی را با نوری دشت کند. آن‌وقت دوران جدید برای نوری و این تیم آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها