کد خبر : 1568499 | 22 آبان 1397 ساعت 14:12 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

۲ برنز در انتظار تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران

یوسفی روسیه را برد و به رده‌بندی رفت

میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی امشب(سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود می روند.

یوسفی روسیه را برد و به رده‌بندی رفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رقابت‌های مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی ۲۰۱۸ زیر ۲۳ سال جهان از ظهر دیروز (دوشنبه) در شهر بخارست کشور رومانی آغاز شد که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی مقابل نوخچو لابازانوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز جهان امشب(سه‌شنبه) مقابل  یوهانس مایینپاییا از فنلاند قرار می گیرد.

 

یوسفی روز گذشته و در جریان رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن نخست، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان کشتی را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. 

 

به این ترتیب از میان ۵ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن نخست میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال برنز جهان به روی تشک می‌روند.



نتایج دیگر کشتی گیران ایران در رقابت های پنج وزن نخست به شرح زیر است:



در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری در دور نخست مقابل بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از دور رقابت ها کنار رفت.



در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود.



در وزن ۷۷ کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ساجان از هند با نتیجه ۱۴ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، چوپچیان حذف شد.



در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست در مصاف با اینوت کاراس از رومانی با نتیجه ۱۴ بر ۳ پیروز شد. وی در دور دوم مقابل گازی خلیل اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف کوبایی، فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.
 

 

 دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب (سه شنبه) برگزار می شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها