کد خبر : 1568534 | 22 آبان 1397 ساعت 16:05 | 39.3K بازدید | 1 دیدگاه

نمی‌دانم چرا تیم‌ها بازیکن به امید نمی‌دهند !

شاهرودی: در آزادی فحش و بطری خوردم

رضا شاهرودی می گوید برای رسیدن تیم امید به المپیک بازی های دوستانه برای آنها بیشترین اولویت را دارد.

شاهرودی: در آزادی فحش و بطری خوردم

رضا شاهرودی مربی تیم امید کشور پس از پایان تمرین تیم امید در گفتگو با "ورزش سه" درمورد شرایط تمرینی و اینکه چه زمانی بازیکنان به طور کامل در اردو حاضر می شوند، گفت: همیشه قرار بر این شد که بازیکنان را در فیفادی در اختیار داشته باشیم؛ از دیروز فیفا دی شروع شده ولی متاسفانه هنوز این تعامل از طرف باشگاه ها صورت نگرفته و حالا باید ببینیم تا کی می خواهد اینگونه باشد. من، آقای بختیاری زاده، آقای استیلی و آقای کرانچار همیشه خواسته ایم که با باشگاه ها در تعامل باشیم، اما متاسفانه نمی دانم چرا بازیکنانشان را به ما نمی دهند ! مگر چه اتفاقی قرار است برای بازیکنان در اردوی تیم امید بیافتد؟ ما تمرینات منظمی برگزار می کنیم و به بازیکنان هم فشار زیادی وارد نمی کنیم، چون می دانیم که از نظر بدنی آماده هستند. من نمی دانم چرا بازیکن نمی دهند. اینطوری خیلی بد است؛ باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم امید پس از سال ها به المپیک برود.

 

شاهرودی در مورد دلیل عدم حضور قائدی و صیادمنش دو بازیکن استقلال که قرار بود، دوشنبه شب خود را به کادر فنی معرفی کنند، توضیح داد: ما از شنبه تمریناتمان را شروع کردیم ولی تمرین نکردیم. دیروز فیفادی شروع شده ولی بازیکن به ما نداده اند. این وسط بازیکن سوخت می شود؛ قبلا هم این موردها را داشتیم؛ بازیکن نساجی را به ما ندادند و ما او را خط زدیم.

 

مربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه این اردو با چند نفر ادامه پیدا می کند، بیان کرد: این اردو را با 33 نفر ادامه می دهیم به علاوه گلرها؛ یک بازی دوستانه در عمان داریم که فقط می توانیم 23 نفر ببریم و مجبوریم یک سری ها را خط بزنیم. خود من 10 بازیکن را دیدم که مقطعی دعوت می کنیم. با این ها ادامه می دهیم به هر حال مصدومیت ها هم همیشه در فوتبال وجود دارد ولی ما همه بازیکنان را دیده ایم و زیر نظر داریم و بهترین ها را برای المپیک گزینش می کنیم.

 

دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید درباره شرایط کمپ الیاف و اینکه آیا از شرایط رضایت وجود دارد یا خیر، اضافه کرد: خیلی با سختی ها می سازیم. شرایط کاملا خوب نیست و علاوه بر زمین، شرایط اتاق ها هم زیاد مساعد نیست. ولی ما تمرین و تلاش می کنیم. اگر می خواهیم به المپیک برویم باید کمپ های بهتری را در اختیار ما بگذارند. اینجا را آقای کرانچار انتخاب کرده ولی به نظرم کارگران بهتر است، ولی خب دیدها فرق دارد. ما می توانستیم به کیش هم برویم؛ به آقای استیلی می گوییم و اگر اتفاق بیافتد خوب است ولی اگر اتفاق هم نیافتد ما تلاش خودمان را می کنیم.

 

شاهردوی در ادامه روی این موضوع تاکید کرد که تیم امید برای آمادگی به بازی های دوستانه احتیاج دارد و عنوان کرد: تمرین به ما کمک نمی کند. بازی های دوستانه به ما کمک می کند. الان بازی با عمان با تلاش آقای استیلی فراهم شده. آقای کرانچار صحبتش این بود که اگر قرار است بازی نداشته باشیم، تمرین هم نکنیم بهتر است. من هم با ایشان موافقم، چون تمرین به ما کمک نخواهد کرد.


وی در مورد زمان اضافه شدن کرانچار به تیم گفت: بله آقای کرانچار قرار بود زودتر بیایند که به دلیل مشکل ویزا نتوانستند، امروز خودشان را برسانند ولی فردا 6 صبح اینجا هستند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل کاشیما در فینال اینگونه توضیح داد: اولا باید تشکر کنم از تمام ارکان تیم از بازیکنان تا مدیرعامل. پرسپولیس اصلا بازیکن نداشت. البته برانکو به این بازیکنان اعتقاد داشته که آنها را به تیم آورده و آنها را تمرین می دهد. اما اعتقاد دارم تیم نیمکت خوبی نداشت؛ اگر چند بازیکن پرسپولیس بی معرفی نمی کردند و نمی رفتند، قول می دهم ما قهرمان می شدیم ولی همین حالا هم من به آنها افتخار می کنم و به خودم هم افتخار می کنم که برای پرسپولیس بازی کرده ام.


شاهردوی سپس در پاسخ به این سوال که پیش از بازی جو حمایت ملی از پرسپولیس شکل گرفته بود ولی هواداران تیم هایی مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی اصلا به این موضوع اعتقادی نداشتند، اینگونه پاسخ داد:  این بازی، بازی ملی است و من روی صفحه ام هم گذاشتم ولی باید فرهنگ سازی بشود. من با دالیان در آزادی بازی کردم و انواع و اقسام فحش ها را به من دادند؛ می رفتم کرنر بزنم، با بطری و میوه من را می زدند؛ این ها باید فرهنگ سازی بشود؛ به هر حال من هموطن هوادارانی بودم که این رفتار را با من کردند. در مورد پرسپولیس هم همین بود و نباید رنگی به آن نگاه می کردیم. اگر پرسپولیس قهرمان می شد، افتخارش برای تمام ایران بود. همینکه اسم پرسپولیس آمد، برای ایران افتخار است. امیدوارم این فرهنگ سازی بشود تا اگر تیم های دیگر مثل سپاهان، تراکتورسازی یا استقلال به این مرحله رسیدند، حمایت شوند. من مطمئنم که هیچ وقت پرسپولیسی ها نمی روند تا تیم حریف را تشویق کنند و من این را تا حالا ندیدم؛ قطعا می روند تا تیم هموطنشان را تشویق کنند.

دیدگاه‌ها