کد خبر : 1568623 | 23 آبان 1397 ساعت 09:12 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع از عنوان قهرمانی، ماموریت تیم والیبال بانوان پیکان

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان می‌گوید برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

دفاع از عنوان قهرمانی، ماموریت تیم والیبال بانوان پیکان

به گزارش ورزش سه، میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان  به وضعیت آمادگی تیم خود پیش از آغاز لیگ اشاره کرد و گفت: وضعیتمان خوب است، از زمانی که مشخص شد لیگ برتر برگزار می‌شود تیم را تشکیل  و تمریناتمان را انجام دادیم و در حال آماده شدن برای بازی روز پنحشنبه هستیم. در کل به آمادگی مد نظرمان رسیدیم.

 

او در مورد بازی با تیم تازه لیگ برتری شده نامی نو اصفهان که اولین حریف پیکان در لیگ برتر است، بیان کرد: بازیکنان نامی نو را کاملا می‌شناسیم، چند نفر از آنها بازیکنان ملی و دسته یک و بقیه هم از بازیکنان جوان اصفهان هستند. بنابراین شیرازه تیمشان خوب است و تا حدود زیادی نسبت به آن شناخت داریم. با این حال ما برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم امسال هم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

 

شعبانیان در مورد برگزاری لیگ برتر با ۵ تیم گفت: این اتفاق خوبی نیست وقتی می گویند شروع لیگ با ۸ تیم است اما در نهایت با پنج تیم شروع می شود، ناراحت کننده است. این موضوع باعث شده تعدادی از بازیکنانی که با تیم‌های کنار گذاشته شده قرارداد بسته بودند بدون تیم بمانند و نمی‌دانم چه اتفاقی برایشان میفتد. لیگ حداقل باید ۶ تیم داشته باشد.

 

او در پاسخ به این سوال که چند بازیکن ملی را جذب کرده‌اید، بیان کرد: با توجه به اساسنامه سازمان لیگ بازیکنان ملی را جذب کردیم و در کل از ۱۴ بازیکنی که داریم دو نفر از تیم امید، دو نفر تیم ملی جوانان و ۴ نفر هم از ملی بزرگسال هستند.

 

 سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌تان از فصل جدید لیگ والیبال چیست، گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم که شرایط به چه صورت پیش می‌رود اما امیدوارم این پنج تیم بتوانند بدون روبه رو شدن با مشکل و حاشیه‌ای بازی‌های خوبی را ارائه دهند تا وضعیت والیبالمان بهبود پیدا کند.

 

شعبانیان در پایان این گفت‌وگو در مورد مائده برهانی، مهسا صابری و مونا آشفته که در لیگ ترکیه بازی می‌کنند، بیان کرد: یک تجربه خارج از ایران است و مسلما با دیگر سبک‌های بازی آشنا می‌شوند. هرچند نمی‌دانم که در چه سطحی بازی می‌کنند اما فکر می‌کنم برایشان تجربه خوبی است. 

 

 نجمه عابدیان، فاطمه امینی، سارا اخلاقی، سودابه باقرپور، تهمینه درگذنی، شکیلا صدری، نرگس شریفی، فاطمه حسنی، مهسا کدخدا، نگار کیانی، الهام فلاح، سارا نظری، زهرا مغانی و مهتاب رحمانی بازیکنان پیکان در فصل جدید لیگ برتر هستند.

 

این تیم در هفته اول لیگ برتر که پنجشنبه( ۲۴ آبان) آغاز می‌شود میزبان نامی نو اصفهان است.

دیدگاه‌ها