کد خبر : 1568655 | 23 آبان 1397 ساعت 11:34 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینچه درگاهی: مایل نیستم در این باره صحبت کنم!

جریمه عجیب دختران ژیمناست در جیب فدراسیون

رییس فدراسیون ژیمناستیک درباره چرایی گرفتن جریمه ۳۰۰ هزار تومانی اعلام کرد تمایلی به پاسخ دادن ندارد!

جریمه عجیب دختران ژیمناست در جیب فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون ژیمناستیک که مدتی است با ریاست زهرا اینچه درگاهی به کار خود ادامه می دهد، در ماه های اخیر با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. شاید مهمترین آنها هم تاسیس یک شرکت زیر مجموعه این فدراسیون بود که با سوددهی عجیب و با اعلام وزارت ورزش منحل شد!


حالا نامه ای از سوی فدراسیون ژیمناستیک با امضای رییس آن به هیات های استانی ارسال شده که خبر از برگزاری انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری دختران با حضور نایب رییس فدراسیون جهانی می دهد.


در این نامه ذکر شده که مسابقات ۱۵ آذرماه برای افراد جا مانده از اردوی تیم ملی برگزار می شود.


اتفاق عجیب در یکی از بندهای این نامه است. در بند ۷ این نامه آمده است: «چنانچه نسبت به اعزام افراد زیر حد نصاب امتیاز اعلام شده اقدام شود و فرد در جریان مسابقه موفق به کسب حداقل امتیاز فوق نگردد، مشمول جریمه ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به ازای هر نفر می‌گردد.»


اینکه برای مسابقات انتخابی حدنصاب امتیازی قرار داده شود، اتفاق عجیبی نیست؛ اما جریمه ۳۰۰ هزار تومانی برای هر نفری که نتواند رکوردها را به ثبت برساند، آن هم در شرایطی که این مبلغ به جیب فدراسیون می رود، عجیب است!


برای اطلاع از چرایی قرار دادن این بند در نامه به استان ها، با زهرا اینچه درگاهی تماس گرفتیم. رییس فدراسیون ژیمناستیک بعد از شنیدن سوال خبرنگار "ورزش سه" پاسخ عجیبی داد: «من مایل نیستم در این باره صحبت کنم!»


وقتی به رییس فدراسیون ژیمناستیک اعلام کردیم باید درباره نامه ای که خودش امضا کرده، پاسخگو باشد، اینطور جواب داد: «این جزو حقوق من است که نخواهم درباره هر مساله ای صحبت کنم!»


به هر حال چیزی که مشخص است فدراسیون ژیمناستیک حتی از مسابقات انتخابی هم می خواهد درآمدزایی کند!

 

1354650

دیدگاه‌ها