کد خبر : 1568660 | 23 آبان 1397 ساعت 11:54 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی با رهبر انقلاب

مدال آوران بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

دیدار مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی با رهبر انقلاب

به گزارش "ورزش سه"، مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.


کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی توانست با کسب ۱۳۶ مدال (۵۱ طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز) با یک رتبه صعود نسبت به دوره‌ی قبلی، به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.


بخشی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:


اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود. یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.


این کار خیلی دل و جرات می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ی کفر را ندارند.من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.


ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان موجود در انسان است. انسان‌ها یک ظرفیتی دارند که آن ظرفیت مغفول است. ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛

 

شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید. شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه‌ای که شما می‌دهید دو برابر است.

 

1354657

دیدگاه‌ها