کد خبر : 1568709 | 23 آبان 1397 ساعت 14:38 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

الان حس بهتری دارم

مودریچ: جام جهانی برایم گران تمام شد

لوکا مودریچ روز گذشته از نگاه سایت گل بهترین بازیکن سال 2018 برگزیده شد.

مودریچ: جام جهانی برایم گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کروات رئال چندی پیش بهترین بازیکن سال فیفا نیز انتخاب شد و یکی از شانس های مسلم توپ طلای 2018 نیز محسوب می شود.

 

 

1354565

 

 

او که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد، به خبرنگار مارکا گفت:« هنوز می توانیم در لیگ ملت های اروپا کارهایی انجام دهیم ولی ابتدا باید اسپانیا را شکست دهیم و سپس در زمین انگلیس پیروز شویم. فاصله بین دو بازی کم است و این کار را دشوار خواهد کرد ولی تمام توان مان را در زمین خواهیم گذاشت.»

 

افت کیفی پس از جام جهانی:« بعد از جام جهانی منطقی بود که از لحاظ ذهنی نتوانم همان بازیکن فصل گذشته باشم. در مدت زمان اندکی بازی های بسیار پرتنش و پراسترسی را پشت سر گذاشتیم و بعد از آن، حفظ فرم همیشگی ممکن نبود. در طول جام جهانی همه چیز عالی پیش رفت ولی پس از آن شرایط برای من تغییر کرد.»

 

شرایط رئال:« با سولاری وضعیت مان رفته رفته بهتر می شود و واضح است که پیشرفت کرده ایم. خودم نیز حس بهتری دارم. متاسفانه جام جهانی برایم گران تمام شد و مهم بود که در پیش فصل، دوران استراحت بیشتری داشته باشم. یک ماه سخت را در جام جهانی پشت سر گذاشتم و نیاز به استراحت داشتم. حالا همه چیز بهتر شده است؛ چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی.»

 

 

1354702

 

 

دیدگاه‌ها