کد خبر : 1568760 | 23 آبان 1397 ساعت 18:28 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه های بزرگ بازیکنان کلاس 92 منچستریونایتد

بازیکنان کلاس 92 منچستریونایتد از اهداف بلندپروازانه خود برای باشگاه داری در انگلیس صحبت کردند.

برنامه های بزرگ بازیکنان کلاس 92 منچستریونایتد


به گزارش "ورزش سه"، برخی بازیکنان کلاس 92 منچستریونایتد شامل گری نویل، فیل نویل، رایان گیگز و نیک بات مالک 50 درصد سهام باشگاه سالفورد هستند و تاچرلیم مالک باشگاه والنسیا نیز بودجه قابل توجهی در اختیار آنها گذاشته است تا باشگاه  را تقویت کنند.

 

پل اسکولز گفت: "هدف اول ما راهیابی به لیگ برتر است اما بعد از آن نمی خواهیم نسبت به سرنوشت سالفورد بی اهمیت باشیم. می خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم و رسیدن به مدلی مانند بورنموث ممکن است."

 

1354752

 

برخی ولخرجی های باشگاه سالفورد و جذب بازیکنانی مانند آدم رونی در تابستان و اینکه 4 هزار پوند در هفته به وی پرداخت می شود باعث افزایش انتقادات از سالفورد شده است.

 

اما گری نویل گفت: "به ما نسبت های فراوانی از جمله "منچسترسیتی لیگ پایین تر" یا اعضای مخرب فوتبال داده شده اما من همیشه انتقادات را به چشم تمجید می بینم زیرا اگر اینگونه نبود حالا اینجا نبودم. اندی هالت که مالک باشگاه آکرینتون است ما را  متهم به سرقت جایگاه باشگاه خود کرد اما ما واقعا لایق این جایگاه بودیم. با نهایت احترام معتقدم چلسی و منچسترسیتی هرگز بدون افزایش بودجه در صدر لیست باشگاه های لیگ برتر قرار نمی گرفتند.

 

ما نمی خواهیم یک سیستم هرمی ایجاد کرده و هر سال شاهد سقوط و صعود دوباره به لیگ باشیم و تیم های کوچکتر نتوانند به بالا برسند زیرا اگر این اتفاق رخ دهد دیگر انگار همه چیز فوتبال انگلیس از بین رفته است."

دیدگاه‌ها