کد خبر : 1568766 | 23 آبان 1397 ساعت 18:55 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

سبایوس:

به جدایی از رئال در ژانویه فکر کردم

دنی سبایوس در مصاحبه با ال چیرینگیتو فاش ساخت که فصل گذشته به صورت جدی به جدایی از رئال فکر کرده است.

به جدایی از رئال در ژانویه فکر کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس بدون شک یکی از بازیکنانی بود که فصل گذشته با بی مهری زیدان نتوانست ارزش هایش را به اثبات برساند.

 

 

1285380

 

 

او که پس از چند فصل درخشان با بتیس مورد توجه رئال و بارسا قرار گرفته بود، سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار راهی رئال شد اما در میان تعجب با بی اعتمادی زیدان تمام فصل را روی نیمکت نشست و در معدود بازی هایی فرصت بازی پیدا کرد.

سبایوس اما با آمدن لوپتگی، اعتماد از دست رفته را بازیافت و اکنون به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت می شود. او با جدایی لوپتگی از رئال نیز جایگاهش را حفظ کرده و در بازی اخیر مقابل سلتا به جای کاسمیرو وارد زمین شد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

 

 

1328901

 

 

سبایوس در مورد وضعیت نه چندان خوب فصل گذشته اش گفت:« فکر می کردم زیدان به سیستم چرخشی اعتقاد دارد و به من بازی خواهد رسید اما اینگونه نشد. او البته با من صادق بود و به من گفت که روی بازیکنانی دیگر حساب باز کرده است. ژانویه گذشته به صورت جدی به بازگشت به بتیس فکر کردم اما زیدان از من خواست که ادامه دهم؛ چرا که رئال در سه جام مدعی بود.»

 

لوپتگی:« جدایی او برای همه دردناک بود. او سعی داشت بهترین کارها را برای رئال انجام دهد اما بدشانس بود و اوضاع برای او خوب پیش نرفت. انگار همه چیز بر ضد او بود.»

 

ایسکو:« او جراحی آپاندیس را پشت سر گذاشته و بازگشت به فرم همیشگی در چنین شرایطی ساده نیست. سولاری هم گفت که ایسکو کمی از فرم خودش فاصله دارد ولی کسی به توانایی های ایسکو تردید ندارد. او برای ما یک بازیکن حیاتی است.»

 

راموس:« سرخیو شخصیت بسیار بالایی دارد و با همه به خوبی ارتباط برقرار می کند. او به همه چیز در رئال رسیده و فکر نمی کنم بر علیه او کمپینی تشکیل شده باشد. البته او به اندازه کافی زیر ذره بین قرار دارد. مقابل اتلتیکو، لوکاس بینی او را شکست و هیچکس چیزی نگفت ولی هر حرکت او را بزرگنمایی می کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها