کد خبر : 1568773 | 23 آبان 1397 ساعت 19:13 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد تیمی در شآن این ورزشگاه می‌خواهد (عکس)

تیم فولادخوزستان در پایان هفته دوازدهم تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رتبه نازل سیزدهم جدول رده بندی ایستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، فولادخوزستان این روزها با ایلی استان سرمربی رومانیایی خود که دستیار سیروس پورموسوی بود، اصلا حال و روز خوشی ندارد و کسی هم نفهمید که چطور سیروس پورموسوی که از 6 بازی 8 امتیاز کسب کرده بود، به یکباره از تیم کنار گذشته شد تا حالا آنها از 6 بازی دیگر خودشان تنها 3 امتیاز کسب کرده باشند.


در روزهایی  که شرایط در خوزستان خوب نیست و تیم های این خطه از فوتبال کشور شرایط خوبی را تجربه نمی کنند، افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا که در سطح استانداردهای بین المللی ساخته شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، سبب شده تا مردم فوتبالدوست این منطقه امیدوارتر از قبل به بازگشت تیم های خود و به خصوص فولادخوزستان نگاه کنند.


فولادخوزستان به همراه سپاهان و استقلال خوزستان تنها تیم های خارج از پایتخت به شمار می روند که موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر شده اند؛ شاید حالا زمان آن باشد که مدیران باشگاه با مطالعه و عزم بیشتری، شرایط برای بازگشت قرمزپوشان خوزستانی به لیگ برتر را کلید بزنند تا علاوه بر جبران تصمیمات اشتباه گذشته، تیمشان را بار دیگر به یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر تبدیل کنند.


از راه رسیدن روزهای خوب فولادخوزستان می تواند با حضور هواداران خونگرم جنوبی، در بازی های خانگی این تیم هم همراه باشد؛ موضوعی که تماشای بازی های این تیم را در ورزشگاه مدرنشان دیدنی تر و جذاب تر هم خواهد کرد.

 

1354762

1354763

 

1354761

دیدگاه‌ها