کد خبر : 1568861 | 24 آبان 1397 ساعت 11:03 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار آخر هفته پرتماشاگر با بازی ملی

تیم ملی ایران امروز در حالی میزبان ترینیداد و توباگو خواهد بود که بهای بلیت این مسابقه برای فوتبال دوستان رایگان است.

در انتظار آخر هفته پرتماشاگر با بازی ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پس از این بازی راهی قطر خواهد شد و اردویش را در این کشور حاشیه خلیج فارس ادامه خواهد داد، پس از آن نیز مشخص نیست آیا بازی خانگی دیگر پیش از جام ملت ها وجود خواهد داشت یا خیر بنابراین می توان این مسابقه را بازی خداحافظی ملی پوشان با هواداران قلمداد کرد.

 

از مدت ها پیش مسابقات تیم ملی به صورت رایگان برگزار می شود اما باتوجه به نبود بازی مهم و رسمی، هیچگاه استقبال خیلی خوبی از بازی ها نمی شود. آن هم در شرایطی که پیش تر برای بازی های مقدماتی جام جهانی بیش از ظرفیت ورزشگاه تماشاگر به استادیوم می رفت و در دیدارهایی مثل چین، علی رغم برگزاری مسابقه در روزهای تعطیلات نوروز، ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر شد.

 

اما اکنون به دلایل مختلف از جمله حریفان کم نام و نشان تدارکاتی و همچنین حواشی و اتفاقات پیرامون تیم ملی، مردم خیلی از بازی ها استقبال نمی کنند و حتی دعوت از بازیکنان محبوبی چون دژاگه، شجاعی و... نیز فوتبال دوستان را به ورزشگاه نمی کشاند.

 

حالا در وضعیتی که بلیت بازی رایگان شده و همچنین زمان مسابقه باتوجه به تعطیلی فردا مناسب است، انتظار می رود هواداران تیم ملی حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و این چنین بر جذابیت های این بازی بیافزایند.

 

لازم به ذکر است بازی تیم های ایران و ترینیداد و توباگو از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و البته باید توجه داشت که تهران روزهای پاییزی و سردی را پشت سر می گذارد و به همین دلیل حضور در ورزشگاه در این ساعت خیلی هم آسان نیست.

دیدگاه‌ها