کد خبر : 1568863 | 24 آبان 1397 ساعت 11:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

نفس گنبد پشت سر ورامین صدرنشین(عکس)

تیم والیبال شهرداری گنبد با عملکردی قابل تحسین به یک مدعی در لیگ برتر والیبال تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در ابتدای فصل کسی روی تیم نسبتا بومی شهرداری گنبد حسابی باز نمی کرد، آنها بعد از گذشت 7 هفته 6 پیروزی در کارنامه خود ثبت کردند تا پشت سر شهرداری ورامین در رده دوم جدول باشند.


دیروز در تهران گنبدی ها دست به کار بزرگی زدند و توانستند تیم باسابقه و نامدار پیکان را در یک دیدار سخت و تماشایی 3 بر 2 شکست دهند. 


نماینده های گنبد در سال های اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند و هیچ وقت در لیگ برتر والیبال در قامت یک مدعی ظاهر نشدند. این بار اما شهرداری گنبد با هدایت احد ارمشی توانسته به بردهای بزرگی دست پیدا کند و حالا در کنار شهرداری ورامین تنها تیم هایی در جدول هستند که یک باخت را متحمل شدند.


این تیم به جز علیرضا بهبودی پاسور باسابقه خود بازیکن مطرح و شناخته شده دیگری را در ترکیب ندارد و اکثر بازیکنان هم بومی هستند. 


نکته جالب حمایت تماشاگران گنبدی از تیمشان در تمام شهرهای کشور و در تمام بازی هاست که قطعا در بردهای اخیر این تیم بی تاثیر نبوده است. 


گنبدی ها البته هفته آینده یک بازی سخت برابر خاتم اردکان در خانه حریف برگزار می کنند و باید دید می توانند همچنان در بالای جدول جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

 

1354890

 

1354891

 

1354892

 

1354893

دیدگاه‌ها