کد خبر : 1568876 | 24 آبان 1397 ساعت 12:10 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره والیبال در مشهد احیا شد(عکس)

سرعتی زن تیم ملی والیبال بعد از پیوستن به پیام مشهد حالا به روزهای خوب خود بازگشته و باعث پیشرفت تیمش هم شده است.

ستاره والیبال در مشهد احیا شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل سیدمحمد موسوی که از کاهش میزان قراردادهای بازیکنان والیبال دلخور بود؛ اعلام کرد این فصل نمی خواهد برای هیچ تیمی بازی کند.


او که پیشنهادهای خارجی خود را قبل از بازی های ملی رد کرده بود، در دقیقه 90 با اصرار قوچان نژاد و یکی از دوستانش به تیم پیام مشهد پیوست؛ انتخابی غیرمنتظره برای یکی از پرافتخارترین بازیکنان والیبال که در یک دهه اخیر به جز یک سال در هر تیمی که بازی کرده، قهرمان شده است. 

 

1354903


پیام که بازیکنان مطرح زیادی را در ترکیب خود جای نداده و در ظاهر جزو مدعیان به حساب نمی آمد، با وجود شکست در هفته اول و سوم با اضافه شدن محمد موسوی به مرور وضع خوبی پیدا کرد تا اینکه حالا با 5 برد یکی از بالانشین های لیگ والیبال محسوب می شود. 


سیدمحمد موسوی هم که کاملا از ادامه والیبال دلسرد شده بود، حالا با انگیزه بیشتر به کار خود در ترکیب مشهدی ها ادامه می دهد. آنها بعد از چند برد میلیمتری دیروز بالاخره در تهران یک پیروزی 3 بر صفر را برابر عقاب نهاجا تجربه کردند تا در قامت یک مدعی ظاهر شوند.

 

1354905


به نظر می رسد قوچان نژاد، سرمربی پیام مشهد خیلی خوب راه استفاده از موسوی را بلد است و توانسته این بازیکن بی انگیزه در ابتدای فصل را به دوران اوج خود بازگرداند و از او به نفع تیمش استفاده کند.

 

1354906

دیدگاه‌ها