کد خبر : 1568886 | 24 آبان 1397 ساعت 12:25 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی روسیه:

برای سربلندی اسم کشورمان با آلمان می‌جنگیم

خبرگزاری نیمه‌رسمی روسیه، تاس، گزارش داد که تیم ملی این کشور بعد از بازی امشب مقابل آلمان در شهر لایپزیش می‌ماند تا برای دیدار خود مقابل سوئد در لیگ ملتهای یوفا تمرین کند.

برای سربلندی اسم کشورمان با آلمان می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، استنیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که بازی دوستانه مقابل آلمان برای تیم ملی روسیه مهم است چون روسها برای حفظ وجهه‌ای که در جام جهانی برای خود دست و پا کرده بودند به میدان رفته و تلاش خواهند کرد. بازی دو تیم امشب ساعت 8:45 به وقت محلی در ردبول آرنای شهر لایپزیش آغاز می‌شود. 

 

چرچسوف در کنفرانس خبری خود گفت:" شکی نیست که ما برای حفظ وجهه‌ی بین‌المللی خود در مقابل آلمان تلاش خواهیم کرد. ما بعد از جام جهانی برای اولین بار است که مقابل یک تیم بزرگ قرار می‌گیریم و این برای ما مهم است. بازی ما مقابل سوئد در لیگ ملتهای یوفا یک بازی تورنمنتی است که برای کسب سه امتیاز در آن به میدان می‌رویم. به همین خاطر است که بازی با آلمان برای ما مهم است. ما همیشه مایلیم با تیمهای بزرگ بازی کنیم تا نقاط قوت و ضعف خودمان را بهتر بشناسیم". 

 

چرچسوف در ادامه گفت:" در مورد تاکتیک تیم ملی روسیه در مقابل آلمان باید بگویم ما همیشه به دنبال اجرا و بررسی گزینه‌های مختلف هستیم. امروز عصر با بازیکنان تیم ملی یک جلسه‌ی بررسی‌های تئوریک برگزار می‌کنیم و بعد از آن تصمیم می‌گیریم. ما همیشه به دنبال روشهای جدید هستیم و هیچوقت روی یک تاکتیک خاص اصرار نداریم".


تیم ملی روسیه تا کنون پنج بار با آلمان روبرو شده است. روسها در سال 1994 در مسکو در یک بازی دوستانه به مصاف آلمان رفتند و 1-0 شکست خوردند. روسیه در سال 1996 هم در مرحله‌ی گروهی جام ملتهای اروپا، در شهر منچستر به مصاف آلمان رفت و با نتیجه‌ی 3-0 بازی را به ژرمنها واگذار کرد. بازی دوستانه‌ی دو تیم در سال 2005 هم با تساوی 2-2 به پایان رسید. این دو تیم در جریان رقابتهای انتخابی جام جهانی 2010 دو بار به مصاف هم رفتند که روسیه هر دو بازی را با نتایج 2-1 و 1-0 به آلمان واگذار کرد. 

 

تیم ملی روسیه بعد از بازی امشب مقابل آلمان در لایپزیش خواهد ماند تا برای بازی خود در مرحله‌ی گروهی لیگ ملتهای یوفا که مقابل سوئد خواهد بود تمرین کند. بازی‌ای که روز بیستم نوامبر در استکهلم به میزبانی سوئدی‌ها برگزار خواهد شد.

 

1354914

دیدگاه‌ها